خبرگزاری کار ایران

نمایش موسیقایی«مینیاتور» به بانوان اختصاص یافت

asdasd
کد خبر : ۲۸۰۱۲۲

نمایش موسیقایی گروه «مینیاتور» به کارگردانی بنفشه امیرى و با همراهى گروه موسیقى «مهر نوا» به سرپرستی نازلی بخشایش (ویژه بانوان)؛ فردا(7 خرداد) در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ در این اجرا  بنفشه امیری به همراه تینا تبریزی زاده، گلناز  شکیبا، سارا رفوگر و یاسمن فتاپور تلاش می‌کنند با ارائه حرکات نمایشی برگرفته شده از ویژگی‌های اصیل قومی، تاریخی، مذهبی و فرهنگی؛ ابعاد مختلف فرهنگ ایران زمین را به  نمایش بگذارند. اعضای این گروه با روایت داستانی به اجرای حرکات آئینی و بیان احساسات می‌پردازند و در بخشی دیگر آموزه‌های مردمی، شعر، داستان و موسیقی  متنوع ایرانی را محور توجه قرار می‌دهند.

گروه موسیقی«مهر نوا» نیز به خوانندگی زهرا شیروانی و سرپرستی و نوازندگی پیانو نازلی بخشایش، قانون: صدا سدیفی، کمانچه: حسنی پارسا و تمبک: نازنین پدر ثانی درکنار اجرای حرکات نمایشی به اجرای قطعاتی در این کنسرت می‌پردازند.

گروه مینیاتور با همراهى گروه موسیقى "مهر نوا" به سرپرستی نازلی بخشایش(ویژه بانوان) پنجشنبه 7 خرداد ماه ساعت 14 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به اجرای برنامه می‌پردازد و علاقمندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز