خبرگزاری کار ایران

کتاب«احیای سنت ها با رویکرد نو» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۲۷۸۰۵۴

کتاب«احیای سنت‌ها با رویکرد نو» تالیف عین الله مسیب‌زاده از سوی انتشارات سوره مهر راهی بازار شد.

به گزارش ایلنا؛ این کتاب با یاد و گرامیداشت نورعلی برومند، محمدعلی حدادیان، عطاجنگوک، جلال ذوالفنون و داریوش صفوت و گفتگوهایی با اساتید موسیقی اصیل ایرانی در کنار یافته‌ها، پژوهش‌ها، تحلیل‌ها، مصادیق واژگان‌ها، تصاویر و اسناد است.

عین‌الله مسیب‌زاده در بخش‌هایی از این کتاب آورده است: گشایش بخش موسیقی ایرانی در گروه موسیقی دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران نخستین رویداد مهم در این زمینه بود و بی‌گمان تاثیرگذارترین رویداد, تاسیس مرکز حفظ و اشاعه موسیقی ایرانی بوده است. اهمیت این مرکز در صیانت از حیات فاخرترین نوع موسیقی ایرانی و میزان تاثیرگذاری آن در فرهنگ موسیقایی کشور و ارتباط نزدیک صاحبان اصلی این نوع موسیقی با این مرکز مرا بر آن داشت بررسی و تحقیق در زمینه جنبش‌های احیای سنت های موسیقایی در ایران را به چند بخش تقسیم کنم و نخستین و مهمترین آنها را به تعامل موسیقی کلاسیک ایرانی با مرکز حفظ و اشاعه موسیقی ایرانی اختصاص دهم.

در واقع کتاب«احیای سنت‌ها با رویکرد نو» پایان‌نامه عین الله مسیب‌زاده کارشناس ارشد موسیقی است.

این کتاب از سوی دفتر موسیقی انتشارات سوره مهر در 413 صفحه و طراحی گرافیک جلد وحید کاشانی در 2500 نسخه و قیمت17500تومان عرضه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز