خبرگزاری کار ایران

مشکل خروج ناشران از مصلی حل شد

تاخیر چند ساعته برای خروج ناشران از مصلی سرانجام با پرداخت چک تسویه به مسئولان مصلی ازسوی مدیران نمایشگاه بین‌المللی کتاب خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ کش‌وقوس‌های خروج ناشران از نمایشگاه سرانجام ساعت 12 ظهر امروز (28اردیبهشت) تمام شد و ناشران باقیمانده موفق شدند از این ساعت به بعد وسایل و ابزار خود را که در کامیون‌ها و خاورها بلاتکلیف مانده بود؛ از مصلی تهران خارج کنند.

به گفته‌ی فرهاد تیمورزاده؛ مدیر انتشارات تیمورزاده و یکی از ناشرانی که چندین ساعت برای خارج کردن وسایل انتشاراتش از مصلی معطل ماده بود؛ این تاخیر چند ساعته سرانجام با پرداخت چک تسویه به مسئولان مصلی ازسوی مدیران نمایشگاه بین‌المللی کتاب خاتمه یافت اما علاوه بر وارد آمدن فشار عصبی و روانی شدید در همین مدت؛ بار مالی اضافه‌ای نیز به دلیل تاخیر در روندِ خروج کامیون‌ها به این ناشران تحمیل کرد.

تیمورزاده اضافه کرد: ظاهرا عده‌ای می‌خواستند اینگونه جلوه کند که وزارت ارشاد و اتحادیه در نحوه‌ی برپایی این نمایشگاه قصور و کوتاهی صورت داده‌اند و برای رسیدن به این هدف از انواع و اقسام اشکال‌تراشی‌ها استفاده کردند.

امیرمسعود شهرام نیا در گفت‌گویی کوتاه که صبح امروز با خبرنگار ایلنا داشت خبر از پرداخت چک تسویه به مدیران مصلی و حل قریب‌الوقوع ممنوعیت خروج ناشران داده بود.

کد خبر : ۲۷۷۹۲۰