خبرگزاری کار ایران

خوانش «آناکارنینا در استوا» و آغاز اجرای «خرمهره» در سالن مشایخی

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۹۲۳

آغاز اجرای نمایش «خرمهره» و نمایش‌نامه‌خوانی «آناکارنینا در استوا» به همراه تعطیلی تماشاخانه باران در روز پنجشنبه ازجمله خبرهای امروز هستند.

به گزارش ایلنا، نمایشنامه "آناکارنینا در استوا" نوشته‌ی "نیلو کروز" توسط جمعی از بازیگران مطرح سینما و تئاتر روخوانی می‌شود.

افشین اخلاقی؛ کارگردان این نمایش‌نامه‌خوانی؛ گفت: همایون ارشادی، امین زندگانی، نادر فلاح، مریم بوبانی، نازنین بیاتی، مینا دلشاد و سینا سهیلی از جمله نقش خوانان این نمایش‌نامه هستند.

وی با بیان اینکه نمایش‌نامه‌خوانی "آناکارنینا در استوا" به نفع بنیاد خیریه یاران برکت مهر اجرا خواهد شد؛ افزود: هدف اصلی تمام گروه اجرای اثری ممتاز و متمایز از یکی از بهترین نمایش‌نامه‌های سال‌های اخیر بوده و اینکه بتوان از راه هنر حرکت داوطلبانه مثبتی را در انجام امور نیک پی‌برد.

افشین اخلاقی اضافه کرد: تمرین‌های این نمایش‌نامه خوانی هم اکنون آغاز شده است و گروه در دوم خرداد ماه به اجرای این اثر خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه نمایش‌نامه‌خوانی تنها یک‌بار انجام خواهد شد؛ افزود: درحال حاضر برای اجراهای بیشتر صحبتی نشده، اما امیدوارم بتوان هماهنگی‌های لازم را برای اجراهای بیشتر در آینده نزدیک انجام داد.

نمایش‌نامه‌خوانی "آناکارنینا در استوا" دوم خرداد ماه سال جاری در پردیس سینمایی چهارسو تهران در ساعت 19 و 30 اجرا خواهد شد.

نمایش «ولپن» پنجشنبه اجرایی ندارد

نمایش «خانه کاغذی» به کارگردانی مهدی برومند چهارشنبه 23 اردیبهشت ماه به مناسبت فرا رسیدن شهادت امام موسی کاظم (ع) اجرایی ندارد. این در حالی است که نمایش یاد شده روز پنجشنبه 24 اردیبهشت ماه بعد از اذان مغرب ساعت 20:30 میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

نمایش «ولپن» به کارگردانی مهدی کوشکی نیز پنجشنبه24 اردیبهشت ماه به مناسبت فرا رسیدن شهادت امام موسی کاظم (ع) اجرایی ندارد.

اجرای «خرمهره» در تالار استاد مشایخی

نمایش «خرمهره» به نویسندگی فرهاد نقدعلی و کارگردانی محسن قصابیان از 27 اردبیهشت ماه درتماشاخانه  استاد مشایخی اجرا می‌شود.

این نمایش داستان سه مرد است که با رنج‌ها و شادی‌هایشان روایت احداث خطوط راه آهن را بازگو می‌کنند. در واقع داستان تومان‌هایی که حراج می‌شوند و مهره‌هایی که نیست می‌شوند. نقش این سه شخصیت را محسن قصابیان، پژمان عبدی و پویا نوروزی بازی می‌کنند.

نمایش «خرمهره» از یکشنبه هفته آینده هر شب به جز شنبه‌ها ساعت 19 درتماشاخانه استاد مشایخی به صحنه می‌رود .

پژند سلیمانی دستیار کارگردان این نمایش است و پویا نوروزی ساخت موسیقی این نمایش 50 دقیقه‌ای را به عهده دارد.

تماشاخانه استاد مشایخی درضلع شمال غربی چهار راه ولیعصر، پلاک 1478، تئاتر مان واقع شده است و علاقه‌مندان به تماشای این نمایش برای خرید بلیت می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز