خبرگزاری کار ایران

علی عابدی؛ مدیر تماشاخانه سنگلج شد

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۴۳۳

با حکم مهدی شفیعی(مدیرکل هنرهای نمایشی ایران) علی عابدی به عنوان مدیر تماشاخانه سنگلج منصوب شد.

به گزارش ایلنا؛ علی عابدی به عنوان «مدیر تماشاخانه سنگلج» منصوب شد.

در متن حکم مدیرکل هنرهای نمایشی ایران آمده است:

«نظر به تخصص و تجربه جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «مدیر تماشاخانه سنگلج» منصوب می‌شوید.

 توجه ویژه به اعتبار این تماشاخانه و تلاش برای اعتلای جایگاه آن، پویا نمودن تماشاخانه با برنامه‌ریزی متناسب، زمینه سازی حضور گروه‌های موفق نمایش‌های ایرانی در راستای اعتلای تئاتر ملی، توجه به جنبه های پژوهشی نمایش ایرانی و زمینه‌سازی حضور استعدادهای جوان و خلاق در این حوزه، تکریم هنرمندان، پیشکسوتان و به ویژه تماشاگران ارزشمند تئاتر و ترمیم و روزآمد کردن سطح کیفی امور اداری، بی‌شک می‌تواند چراغ این تماشاخانه متین تئاتر ایران را پرفروغ نماید.

سربلندی شما را در خدمت به فرهنگ و هنر ایران اسلامی از خداوند منان خواستارم»

علی عابدی فارغ التحصیل تئاتر-بازیگری از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران و کارشناس تئاتر اداره کل هنرهای نمایشی ایران است.

ریاست انجمن سینمای جوان استان خراسان شمالی، کارشناس دفتر امور استان‌های اداره کل هنرهای نمایشی و همچنین عضویت در شورای انتخاب آثار تماشاخانه سنگلج، عضو هیئت انتخاب جشنواره تئاتر فجر دوره بیست و سوم و داوری جشنوارهای استانی بین سال های 85 الی 93 از مسئولیت‌های پیشین عابدی محسوب می‌شود.

او همچنین در کارنامه هنری خود؛ نویسندگی و کارگردانی نمایش‌هایی همچون «خرمگس»، «شیون»، «حیدر»، «تارا»، «مرد حلبی»، «همسرایی فرزندان آسمان» و ... و کارگردانی فیلم‌های مستند «آق قویون»، «از یاد رفته‌ها»، «آلبوم موسیقی لو»، «آویزبند مترسک» و ... را دارد که توانسته جوایزی را هم از جشنواره‌های مختلف دریافت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز