خبرگزاری کار ایران

فرخوان چهارمین جشنواره تئاتر شهر منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۲۷۴۶۲۹

جشنواره تئاترشهر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای برگزاری چهارمین دوره این رویداد هنری شهر تهران فراخوان داد.

به گزارش ایلنا، سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران با هدف توجه به فعالیت‌ها و حمایت از گروه‌های نمایش جوان شهر تهران «چهارمین جشنواره تئا‌ترشهر» را با محوریت موضوعات مربوط به زندگی شهر و شهروندی و تعالی سبک زندگی و تقویت هویت اسلامی و ایرانی در شهریور‌ ماه ۱۳۹۴ برگزار می‌‌کند.

چهارمین دوره جشنواره در ۶ بخش تئا‌تر صحنه‌ای، خیابانی، باران، کودک و نوجوان، مسابقه نمایش‌نامه‌خوانی و نمایش‌نامه‌نویسی و مدرسه تئا‌تر برگزار می‌شود.

با گذشت سه دوره از جشنواره که حمایت از فعالیت گروه‌های جوان و آثار نمایشی با مضامین اخلاق و رفتار شهروندی، هویت دینی و ملی و انقلاب اسلامی، بهره‌گیری از ظرفیت مراکز فرهنگی و هنری شهر تهران و ارتقاء فعالیت‌های نمایشی مراکز فرهنگی و هنری، ایجاد زمینه  حضور و استفاده‌ی بهتر و بیش‌تر از تجربه و دانش هنرمندان، کارشناسان و گروه‌های فعال تئاتری را به عنوان اهداف اصلی خود به ثبت رسانده، چهارمین جشنواره تئاترشهر بخش تازه خود را باعنوان مدرسه تئاتر معرفی کرده است.

در این بخش، برگزاری کارگاه‌های آموزشی توسط استادان شناخته‌شده‌ تئاتر قرار دارد که در فصل تابستان در سه موضوع بازیگری – کارگردانی – عکاسی تئاتر برپا می‌شوند.

مطابق فراخوان گروه‌های متقاضی تا ۱۵ خرداد ۹۴ فرصت دارند طرح‌ها و نمایش‌نامه‌های پیشنهادی خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

گروه‌ها و هنرمندان شهر تهران و اعضای کانون‌های نمایش فرهنگ‌سراها، خانه‌های فرهنگ و محلات شهر تهران می‌توانند با توجه به اهداف و موضوعات جشنواره (حقوق و اخلاق شهروندی، هویت اسلامی و ایرانی در شهر تهران، نشاط و امید در زندگی شهروندان) در این رویداد هنری مشارکت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز