خبرگزاری کار ایران

خبر درگذشت صدرالدین حجازی تکذیب شد

برخی سایت‌ها خبری پیرامون درگذشت صدرالدین حجازی منتشر کردند که براساس پیگیری‌های خبرنگار ایلنا؛ این خبر تکذیب شد.

 در یکی دو روز گذشته تعدادی از سایت‌ها نه تنها خبر درگذشت صدرالدین حجازی(بازیگر سینمای ایران) را منتشر کردند بلکه حتی زمان برگزاری مراسم وی را تعیین کرده بودند اما با پیگیری‌های خبرنگار ایلنا؛ مشخص شد که نه تنها ایشان زنده است بلکه در سلامت کامل به سر می‌برد.

طی تماسی با صدرالدین حجازی وی با ابراز گلایه از این اخبار گفت که در سلامت کامل به سر می‌برد و فعلا روز‌ها حافظ می‌خواند و فال حافظ می‌گیرد و به معانی آن توجه می‌کند. همچنین قرار است به زودی همکاری خود را در یک اثر سینمایی جدید شروع کند.

وی افزود: سالی چند بار از اینگونه خبر‌ها در برخی سایتهای خبری منتشر می‌شودکه جای تاسف دارد.

صدرالدین حجازی در سال ۱۳۲۷ در شهرضا متولد شد. او فعالیت هنری خود را در سال ۱۳۵۲ آغاز کرد. در سال ۱۳۴۸ به دانشگاه هنر راه یافت. در طول دوران دانشجویی نمایشنامه‌های «تله»، «صیادان» و... را گارگردانی کرد و در نمایشنامه‌های «منطقهٔ جنگی»، «آموزگاران» و... بازی کرد. وی در سال ۱۳۵۶ به عنوان بازیگر نقش اول مرد شناخته شد و موفق به دریافت اسب طلا شد. از سال ۱۳۵۹ تا ۱۳۶۳ سرپرستی مجتمع دانشسراهای هنر را به عهده داشت و در سال ۱۳۶۴ به مدیریت تالار آبگینه نائل گردید. وی علاوه بر بازی در فیلم‌های سینمایی به ایفای نقش در سریال‌های تلویزیونی نیز پرداخت که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از: «کوچک جنگلی»، «روزی روزگاری»، «تنها‌ترین سردار»، «تفنگ سرپر» است.

کد خبر : ۲۷۶۰۶۰