خبرگزاری کار ایران

ایوبی نوشت:

محمد حیدری؛ مدیری همراه و شایسته است

رییس سازمان سینمایی در یادداشتی با اشاره به دستاوردهای سی وسومین جشنواره فیلم فجر گفت: ما در سینمای امید همدل و همزبانیم.

به گزارش  ایلنا، در یادداشت حجت‌الله ایوبی آمده است:

سرانجام بخش بین‌الملل سی و سومین جشنواره فیلم فجر برگزار شد. درباره دستاوردهای این رویداد سخن بسیار است که به جایش خواهد آمد. اما برخی ازسوءبرداشت‌های فردای جشنواره مجالی برای این گفت و شنودهای ضروری نگذاشت.

برگزاری این رویداد مهم میوه سپردن کار‌ها به جوانان تحصیل کرده و علاقه‌مند و بیش از این‌ها مرهون صبر، حوصله و تدبیر علیرضا رضاداد است؛ مرد بی‌ادعای سینمای ایران که هرگز آثار خستگی در او دیده نمی‌شود؛ او مرد همیشه همراه و صبور و همسفر بسیار موثر کاروان سینمای امید است. مشاور ارشد سازمان سینمایی که متاسفانه گرفتاری‌های جشنواره نمی‌گذارد این نقش در حد کمال‌اش ایفا شود.

درخواست وزیرمحترم مبنی بر آغاز بی‌درنگ کارهای جشنواره را با معرفی دبیربعدی لبیک گفتیم... پیش‌تر با آقای رضاداد به این جمع بندی رسیدیم حال که جشنواره فیلم فجر در مسیر روشنی قرار گرفته، می‌توان این مشعل را به دست مدیر همراه و شایسته دیگری داد؛ محمد حیدری قرار نیست از نو بسازد، بلکه دست در دست دبیر پیشین بر شکوه و رونق این بنا خواهد افزود. ما در سینمای امید با همیم؛ همدل و همزبانیم. همت بلند مدیران سینما به ویژه مشاورارشدم را می‌ستایم. راه درازی در پیش است... راه با رفتن درست می‌شود. اینجا ما همدیگر را به نام کوچک صدا می‌زنیم. ما با همیم برای فرهنگ ایران؛ برای سینمای شریف ایران؛ برای اعتلای نام ایران و انقلاب اسلامی.

کد خبر : ۲۷۵۱۹۵