خبرگزاری کار ایران

امروز؛ اجتماع 4000 نفری قرآنیان جامعه کارگری با حضور وزیر کار

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۸۵۰

دارالقرآن خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران درنظر دارد مراسم اختتامیه جشنواره بزرگ قرآن و عترت سعی را با حضور 4000 نفر از قرآنیان جامعه کارگری در حضور وزیر کار در ششمین روز هفته کارگر برگزار کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ محمدصادق محسنی کبیر(مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر) گفت: دارالقرآن خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران درنظر دارد مراسم اختتامیه جشنواره بزرگ قرآن و عترت سعی را با حضور 4000 نفر از شرکت‌کنندگان از قشر زحمتکش کارگر در ششمین روز هفته کارگر برگزار کند.

وی گفت: دارالقرآن خانه کارگر سال گذشته با هدف ترویج و توسعه فرهنگ ثقلین، سلسله مسابقاتی نظیر مسابقه شمیم کوثر، شمیم محرم، حفظ سور مبارکه واقعه، ملک، فجر و جمعه، مسابقه اعیاد قربان و غدیر، در قالب جشنواره بزرگ قرآن و عترت طراحی و اجرا کرد که در آنها بیش از 100000 نفر از کارگران و خانواده‌های آنان  از سراسر کشور شرکت کردند. بر همین اساس قرار است در این مراسم نیز از 3 کارگر نخبه قرآنی و برگزیدگان این جشنواره توسط دکتر علی ربیعی(وزیر تعاون)، کار و رفاه اجتماعی و علیرضا محجوب(نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی) و برخی از فعالان قرآنی تقدیر به عمل آید.

اجتماع 4000 نفری قرآنیان جامعه کارگری؛ روز پنجشنبه(10 اردیبهشت) از ساعت 16:30 در ورزشگاه شهید معتمدی تهران، واقع در ضلع شمالی ترمینال جنوب، خیابان شهید بخارایی(خزانه) برگزار می‌شود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز