خبرگزاری کار ایران

با حکمی از سوی ایوبی؛

حیدری خلیلی قائم مقام رییس سازمان سینمایی در امور اجرایی شد

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۳۶۷

"رمضانعلی حیدری خلیلی" قائم مقام رییس سازمان سینمایی در امور اجرایی شد.

به گزارش ایلنا، دکتر "حجت‌الله ایوبی" در حکمی با تقدیر از زحمات "رمضانعلی حیدری خلیلی "به واسطه دوره سرپرستی‌اش در بنیاد سینمایی فارابی، وی را به عنوان قائم مقام خود در امور اجرایی سازمان سینمایی منصوب کرد.

در متن حکم "حجت الله ایوبی" به رمضانعلی حیدری خلیلی آمده است:«ضمن تقدیر از تلاش‌های ارزشمندتان در سرپرستی بنیاد فارابی و نظر به سوابق درخشان‌تان ‌در عرصه‌های گوناگون مدیریت فرهنگی به موجب این حکم به عنوان قائم مقام در امور اجرایی رئیس سازمان سینمایی منصوب می‌شوید.

پی‌گیری حسن اجرای سیاست‌های سازمان سینمایی، ارتباط مستمر با موسسات به منظور ایجاد هماهنگی لازم جهت هم افزایی فعالیت‌ها، پیگیری مجدانه امور صنفی سینما، طراحی هماهنگی ارتباطات سازمان سینمایی با دیگر دستگاه‌ها و نهادها، تدوین سیاست‌ها و راهبردهای سازمان و ارتباط مستمر با صنوف سینمایی از جمله ماموریت‌های جنابعالی است. با توجه به همدلی موجود بین شما و جامعه سینمایی انتظار می‌رود به نمایندگی از اینجانب کارگروه‌ها و کمیته‌های کاری مختلف با بخش های مختلف سینمایی کشور تشکیل و با جمع‌بندی دیدگاه‌های صاحبان فکر ارتباط بین مدیریت سینمای کشور و جامعه سینمایی را نهادینه کنید. یقین دارم که چون گذشته یار و مددکاری شایسته برای کاروان سینمای امید خواهید بود. توفیقات روزافزونتان را از خداوند بزرگ خواستارم.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز