خبرگزاری کار ایران

بررسی حملات پهبادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در شبکه دو

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۸۳۰

برنامه صبحانه ایرانی از حوالی ۶ بامداد امروز ۲۶ فروردین لحظه به لحظه حملات پهبادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی را به تصویر می‌کشد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، برنامه «صبحانه ایرانی» با حضور المیرا شریفی مقدم و حسین رونقی همزمان با آغاز حملات پهبادی ایران علیه رژیم صهیونیستی میزبان مخاطبان شبکه دو سیماست و با بحث و گفتگو همراه با تحلیل‌های ویژه خبری لحظه به لحظه این رویداد تاریخی را به تصویر می‌کشد. این برنامه تا حوالی ۱۱ صبح همراه مخاطبان خواهد بود.

لازم به ذکر است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب ۲۵ فروردین با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد. در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

برنامه «صبحانه ایرانی» که به تهیه‌کنندگی امیرعلی آزادی تهیه و تولید می‌شود، حوالی ساعت ۶ صبح بامداد روانه آنتن می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز