خبرگزاری کار ایران

کارگردان حاضر در بخش خیابانی جشنواره تئاتر فجر مطرح کرد؛

کمبودِ اعتبارات از چالش‌های مهم مازندران است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۸۷۷

مهدی نصرالله زاده با اشاره به کمبود اعتبارات لازم برای تئاتر استان‌ها گفت «مغزهای کادو پیچ شده» روایت یک قصه واقعی در جنگل‌های نور است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی نصرالله زاده، کارگردان نمایش خیابانی «مغزهای کادو پیچ شده» حاضر در چهل‌ودومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از شهرستان نور استان مازندران است که روز یکشنبه (هشتم بهمن) در پهنه رودکی اثر خود را روی صحنه‌ می‌برد.

مهدی نصرالله زاده، نویسنده و کارگردان تئاتر استان مازندران است که سال‌هاست به فعالیت در این عرصه مشغول بوده. او تا امروز چندین اثر نمایشی (صحنه‌ای و خیابانی) و چندین فیلم کوتاه و مستند تولید کرده است. 

کارگردان «مغزهای کادو پیچ شده» درباره این نمایش گفت: این نمایش؛ راویِ یک قصه تاریخی و واقعی در ایزدشهر استان مازندران است که طی آن فردی به نمایندگی از مردم به مقابله با قاچاقچیان چوب می‌پردازد که منجر به اتفاقی شگفت می‌شود.

نصرالله زاده، نبود محیطی مناسب برای تمرین برای گروه‌های نمایشی و نیز عدم اعتبار و بودجه مناسب برای تولید تئاتر را از چالش‌های این هنر در استان مازندران دانست. 

وی که مسئول انجمن نمایش شهرستان نور نیز هست، درباره اهمیت برگزاری جشنواره فجر گفت: قطعا برگزاری جشنواره‌ی با اعتباری همچون فجر به روشن ماندن چراغ کم فروغ تئاتر کمک خواهد کرد و این موضوع همچنین در آشنایی با فرهنگ‌ها، آداب و رسوم مناطق کشور نقش بسزایی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز