خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش معاونت صدا مطرح کرد:

مستندسازان رادیویی در مسیر تحول

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۹۲۳

تحول، گرچه می‌تواند نقطه آغاز باشد اما به معنی شروع دوباره نیست، بلکه حاصل بازاندیشی و طراحی روندی برای بهبود یک حرکت است. سازمان صداوسیما هم در این مسیر قرار گرفته است و تلاش می‌کند در ارکان مختلف ساختاری و محتوایی، خود را به روز کند و نفسی تازه در بخش‌های مختلف رسانه ملی بدمد. در راستای همین سیاست، کارآگاه‌های آموزشی سطح پیشرفته مستند رادیویی پژواک ویژه فصل زمستان از سوی ستاد اجرایی جشنواره مستند رادیویی پژواک، به منظور ارتقای دانش و شناخته تخصصی برنامه سازان در استودیو شماره ۸ ساختمان شهدا رادیو برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری سومین جشنواره ملی پژواک، احمد مهدوی، مدیر آموزش معاونت صدا در این باره توضیح داد: تاکنون ۶ عنوان کارآگاه آموزشی برگزار شده و قرار است عناوین دیگری نیز طی روزهای آینده برگزار شود.

مهدوی با بیان اینکه ۹۴ نفر در این کارگاه‌ها حضور داشتند که گویای استقبال خوب برنامه سازان از آن‌هاست، تصریح کرد: نتایج ارزشیابی‌های صورت گرفته میزان رضایت مندیی برنامه سازان را از برگزاری این گونه آموزش‌ها نشان می‌دهد و در خواست استمرار این رویه آموزشی را در طی سال دارند.

در این کارگاه‌های آموزشی عناوین «تولید مستند به مثابه اثر هنری» با حضور سعید معدن کن، «نقد و بررسی آثار منتخب جشنواره‌های بین المللی» سعید معدن کن و مهدی آذری، «مصاحبه سوژه محور» مهدی آذری، «سبک‌های مستند (مستند گزارشی)» احمد طبعی، «کارکرد موسیقی در تولید مستند رادیویی سامان پارسا و «انتقال تجارب ساخت مستند» مهدی زریباف برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز