خبرگزاری کار ایران

معاون امور کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا عنوان کرد؛

بین صداوسیما و نمایش خانگی تعارضی نیست/ ملاک ما محتواست

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۶۱۹

شب گذشته، محمدصادق افراسیابی، معاون امور کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا با حضور در برنامه «فرامتن» شبکه افق، درخصوص دومین نمایشگاه رصتا، گفت‌وگو کرد. او در ابتدا ضمن اشاره به این که مردم هم سریال‌های تلویزیون و هم نمایش خانگی را دنبال می‌کنند گفت که هیچ تعارضی بین این دو وجود ندارد.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری دومین نمایشگاه رصتا، افراسیابی درباره نمایشگاه رصتا توضیح داد: یک بخش از گروه هدف ما عموم مردم هستند که می‌توانند با حضور در نمایشگاه از تخفیفات و تسهیلات ویژه پلتفرم‌ها در نمایشگاه استفاده کنند. البته مسئله نرخ‌های اشتراکی در پلتفرم‌ها در شورای رقابتی ساترا مطرح شده و قرار است روی این مسئله نیز نظارت‌هایی اعمال شود. از طرف دیگر مردم به غیر چند پلتفرم اصلی با سایر سکوها نیز آشنا می‌شوند.

معاون امور کاربران اجتماعی ساترا همچنین درباره انواع سکوهای مختلف حاضر در نمایشگاه گفت: به غیر از پلتفرم‌های اصلی، بزرگترین سکوی حوزه کودک و نوجوان که از ما مجوز دارد، سکوهای تخصصی آموزشی، رسانه‌های صدا پایه در این نمایشگاه حضور دارند. همچنین ایران صدا برای علاقه‌مندان به گویندگی، تست صدا برگزار می‌کند و کسانی که می‌خواهند در این تست صدا شرکت کنند، می‌توانند به آن غرفه مراجعه کنند.

وی افزود: غرفه‌های مذهبی و دینی مانند غرفه عمّار یار که برنامه‌های متنوعی در حوزه مقاوت و معرفی شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی دارد، در نمایشگاه حضور دارند.

افراسیابی با تاکید بر اصل حمایت و تسهیل‌گری در ساترا بیان کرد: ما بودجه حمایتی برای این نمایشگاه اختصاص داده‌ایم. کسانی که سال گذشته در نمایشگاه حضور داشتند، از محل بودجه حمایتی مصوب مجلس شورای اسلامی، مورد حمایت مالی قرار گرفتند و امسال هم سکوهای دارای مجوز از ساترا که در نمایشگاه حضور دارند مورد حمایت قرار خواهند گرفت. همچنین با حمایت صداوسیما، سکوهایی که از ما مجوز می‌گیرند در بخش‌های خبری خودشان و تولیداتشان معرفی می‌شوند. ملاک ما محتوا است. اگر محتوای سالمی در حال تولید و انتشار است، صداوسیما وظیفه خود می‌داند که آن‌ها را معرفی کند.

دومین نمایشگاه ملی رصتا تا ساعت ۱۸ امروز دوازدهم دی ماه در مصلای تهران دایر و بازدید برای عموم امکان‌پذیر است؛ اختتامیه نمایشگاه به دلیل همزمانی با سخنرانی رییس جمهور محترم در مصلای تهران به مناسبت سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در محل مجتمع فرهنگی ملاصدرای صدا و سیما برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز