خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه «خیال دشت» برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۶۸۴

نمایشگاه انفرادی «خیال دشت» روز جمعه ۸ دی‌ماه افتتاح می‌شود.

به گزارش ایلنا، «خیال دشت» با آثاری انتزاعی و طبیعت‌محور از صدف کباری روز جمعه هشت دی‌ماه افتتاح می‌شود و تا ۲۲ دی‌ماه ادامه دارد. 

در بخشی از توضیح هنرمند درباره‌ی این مجموعه آثار نوشته شده:

«در فضای ذهنم قدم می‌زنم و از کنار کوه‌های سر به فلک کشیده و پر از صخره عبور می‌کنم، به داخل جنگل مرموز و اسرارآمیز قدم می‌گذارم و ناگهان خود را در ساحل دریایی آرام و زیبا می‌بینم. می‌خواهم این صحنه‌ها را به تصویر بکشم، تصویری از طبیعتی که در ذهن من شکل گرفته است. 

این آثار انباشت ناخودآگاه من است و حضور این نقش‌مایه‌ها رویدادی است که از ذهن من برمی‌خیزد و در متن تصویر و تغییرپذیری اثر نقش مؤثری دارند. 

قطعا معماری به عنوان حرفه‌ای که سال‌ها در آن کار کرده‌ام تأثیر بسیاری بر روی آثارم دارد.» 

کباری متولد ۱۳۳۶ و فارغ‌التحصیل رشته معماری است. تاکنون دو نمایش انفرادی در گالری‌های سایه و نگر از آثار او برگزار شده است. همچنین نمایشگاه‌های متعدد گروهی در کارنامه‌ی این هنرمند ثبت شده است. 

گالری «با» هر روز از ساعت ۱۷:۰۰ الی ۲۰:۰۰ و روزهای جمعه ۱۶:۰۰ الی ۲۰:۰۰ میزبان مخاطبان نمایشگاه «دشت خیال» است. 

نشانی گالری «با»: بلوار ارتش غرب، خیابان نخل، خیابان بهاران، بن بست نسترن، پلاک ۱، ساختمان مدرن پلازا، طبقه ششم، واحد ۶۰۲ و ۶۰۳. گالری با شنبه‌ها تعطیل است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز