خبرگزاری کار ایران

علی سرتیپی: امیدوارم تبلیغات به جایگاه اصلی خود بازگردد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۳۵۶

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدئویی برخط می‌گوید امیدوارم با تغییر عنوان جدید معاونت، سهم تبلیغات در جامعه گسترده‌تر شود و به آن جایگاهی که در دنیا دارد، برسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی سرتیپی تهیه‌کننده سینما و رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدیوی برخط، درباره افزوده شدن عنوان تبلیغات به نام معاونت امور رسانه‌ای گفت: قطعا این تغییر عنوان اتفاق خوبی است، همین که نام تبلیغات به عنوان معاونت ورود پیدا کرد نشان از اهمیت آن دارد. پیش از این تبلیغات طرد شده بود و دید خوبی نسبت به آن وجود نداشت. بیشتر به نظر می‌رسید تبلیغات، ایجاد شرایطی برای پروپاگانداست تا مردم کارهایی را به اشتباه یا غلط انجام دهند و یا محصولی را خریداری کنند که مناسب نیست، در حالی که تبلیغات امروز حرف اول را در جهان می‌زند.

او در ادامه بیان کرد: این اتفاق برای عرصه تبلیغات بسیار مهم و حائز اهمیت است و امیدوارم بتواند جایگاه واقعی خود را که نقش مهمی در تولید و آشنایی مخاطب با محصولات دارد ایفا کند.

مدیرعامل شرکت پخش فیلمیران همچنین افزود: امیدوارم با توجه به اهتمامی که معاونت اموررسانه‌ای و تبلیغات نسبت به این موضوع دارند، ابعاد تبلیغات در فضای رسانه‌ای و مجازی، شناخت و ایجاد شرایط جدید تبلیغات در کشور و بسترسازی برای انجام آن ایجاد شود.

سرتیپی با اشاره ایجاد روش‌های نوین در عرصه تبلیغات بیان کرد: ضابطه‌مندی تبلیغات و همچنین حضور اعضای اصناف تبلیغات در بدنه و شکل‌گیری در سطح کلان و  استفاده از نیروهای موثر تبلیغاتی می‌تواند این تغییر عنوان را پررنگ و مثبت کند. امیدوارم با این اتفاق سهم تبلیغات در جامعه گسترده‌تر شود و به آن جایگاهی که در دنیا وجود دارد برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز