خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به تئاتر شهر رفت/ تدوین سند ملی تئاتر باید سریعتر انجام شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۴۳۳

حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی روز جمعه ۱۲ آبان ماه پس از نشست با رئیس مجموعه تئاترشهر از نمایش «پدر» به کارگردانی آروند دشت‌آرای نیز دیدن کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه (دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی)، روز جمعه ۱۲ آبان‌ماه پس از نشست و گفتگو با سیدمحمدجواد طاهری، رئیس مجموعه تئاترشهر، از نمایش «پدر» به کارگردانی آروند دشت‌آرای نیز دیدن کرد. 

او  در این دیدار خواستار توجه بیشتر مسئولان فرهنگی به هنر تئاتر شد و اظهار کرد: هنر تئاتر برای رشد و بالندگی، نیازمند توجه بیشتر مدیران و مسوولین فرهنگی است. 

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین با اشاره به تدوین سند ملی تئاتر خطاب به طاهری گفت: با همکاری هنرمندان تئاتر، باید تدوین سند تئاتر هر چه سریعتر تدوین شود تا انشاءالله مسایل مختلف تئاتر از جمله تبدیل اداره کل هنرهای نمایشی به سازمان تئاتر و اختصاص بودجه مناسب برای تولید و اجرای آثار در تهران و شهرستان‌ها محقق شود. 

خسروپناه پس از دیدن نمایش «پدر» با عوامل نمایش دیدار کرد و گفت: باید برای حل مشکلات تئاتر، با هنرمندان جلسات مستمر و پیگیر داشته باشیم. بنده شخصا برای تشکیل این جلسات اعلام آمادگی می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز