خبرگزاری کار ایران

نمایش سی پوستر ایرانی و خارجی درباره غزه

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۱۱۶

نمایشگاه «دنیای آینده، دنیای فلسطین» شامل آثار هنرمندان ایرانی و خارجی فردا در دانشگاه تهران و فرهنگسرای اشراق افتتاح می‌شود و تا چهاردهم آبان‌ماه برقرار است.

به گزارش ایلنا، ۳۰ پوستر منتخب از آثار طراحی شده توسط هنرمندان ایرانی و خارجی درباره غزه، پیش از فرا رسیدن ۱۳ آبان در دانشگاه تهران و فرهنگسرای اشراق به نمایش گذاشته می‌شود. 

حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی و رقم زدن جنایاتی دردناک علیه مردم مظلوم غزه،  موجی از خشم و نفرت را در سراسر دنیا به همراه داشته است. در کنار واکنش‌های مجازی و پویش‌های اینستاگرامی برای محکومیت این اقدام، جمعی از هنرمندان ایرانی و خارجی نیز با خلق آثار هنری به ویژه عکس و پوستر نسبت به اتفاقات غزه واکنش نشان دادند. 

فرهنگسرای اشراق پیش از فرارسیدن روز ۱۳ آبان، مجموعه‌ای منتخب از پوسترهای هنرمندان ایرانی و خارجی را در قالب یک نگار گذر با عنوان «دنیای آینده، دنیای فلسطین» به نمایش عموم گذاشته است. 

در این نمایشگاه، ۳۰ پوستر از آثار طراحی شده توسط هنرمندان ایرانی و خارجی با موضوع مظلومیت غزه و جنایت‌های رژیم صهیونیستی در معرض دید عموم گذاشته شده است. 

نمایشگاه پوستر «دنیای آینده، دنیای فلسطین» از یکشنبه ۷ آبان ماه در فرهنگسرای اشراق و دانشگاه تهران آغاز به کار کرده و تا ۱۴ آبان پذیرای عموم مردم خواهد بود. زمان بازدید از نمایشگاه از ساعت ۱۰ الی ۱۹ می‌باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز