خبرگزاری کار ایران

جزئیات تازه‌ترین کنسرت‌های مجید رضوی در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۲۸۸

مجید رضوی خواننده موسیقی پاپ پس از برگزاری کنسرت‌های دوبی فصل تازه اجراهای خود را در تهران آغاز می‌کند.

به گزارش ایلنا، فصل جدید اجراهای زنده مجید رضوی خواننده پاپ از روز بیست و هشتم مهرماه به میزبانی «سالن میلاد نمایشگاه» و «برج میلاد تهران» پیش روی طرفداران قرار می‌گیرد. 

براساس برنامه ریزی‌های انجام گرفته مجید رضوی روزهای جمعه بیست وهشتم و شنبه بیست ونهم مهرماه طی چهارسانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه می‌رود. 

این خواننده پس از تمدید کنسرت‌های پایتخت خود برای سومین بار، روز هفتم آبان ماه نیز در دو سانس کنسرت‌های پایتخت خود را در برج میلاد تهران برگزار خواهد کرد. 

مجید رضوی طی دو سال گذشته چندین کنسرت برگزار کرده که از آن جمله می‌توان به برگزاری کنسرت در تهران و شهرهای آمل، همدان، خرم آباد، قزوین، ارومیه، تبریز، اردبیل، کرج، ارومیه، ساری، بابلسر، لاهیجان، قشم، کیش، رامسر اشاره کرد. 

این خواننده موسیقی پاپ در فصل اول اجراهای خود، علاوه بر تهران کنسرت‌هایی را در ترکیه (استانبول)، امارات (دوبی) وعراق (اربیل و سلیمانیه) اجرا کرد. این در حالی است که برنامه ریزی‌هایی هم برای برگزاری کنسرت‌های رضوی کشورهای مختلف اروپایی، کانادا و استرالیا صورت گرفته که جزییات آن به زودی اعلام می‌شود. 

مرحله فروش بلیت مجموعه کنسرت‌های مجید رضوی از هم اکنون آغاز شده و علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه «هنر تیکت» به آدرس Honarticket. com مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز