خبرگزاری کار ایران

جزییاتی از کنسرت‌های های پاپ در تهران و دیگر شهرها

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۲۵۹

برگزاری کنسرت‌های پاپ و دیگر سبک‌ها از دهه اول مهرماه در تهران و دیگر شهرها آغاز شده است. طی روزهای گذشته برخی خوانندگان روی صحنه رفتند، در ادامه نیز تعدادی دیگر از پاپی‌ها در پایتخت و دیگر شهرها روی صحنه خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، با گذشت چند هفته از اتمام ماه مبارک صفر برنامه برگزاری کنسرت‌ها در تهران و چند استان دیگر بدون آنکه درباره آنها اطلاع‌رسانی شده باشد، در سایت فروش بلیت منتشر شده است. در این جدول برخی اجراها طی چند هفته گذشته در سبک‌های ارکسترال و نواحی روی صحنه رفته‌اند و برخی در روزهای پیش‌رو و تا نیمه مهرماه روی صحنه می‌روند. 

براساس اطلاعات این جدول، نقطه‌ی مشترک اغلب اجراهای پاپ افزایش قیمت حداقلی اغلب کنسرت‌ها به صورت میانگین دویست تا سیصد هزار تومان است که این رقم برای برخی اجراها به هفتصد و نود و پنج هزار تومان هم رسیده است.

جدول اخیر شامل اجراهایی‌ست که در دهه اول مهر ماه در تهران و شهرستان‌ها روی صحنه می‌روند. در ادامه لیست خوانندگانی که روزهای آینده به اجرای برنامه می‌پردازند، با جزییات و مبالغ بلیت‌ها ارائه می‌شود. 

کنسرت‌های برگزار شده در دهه اول مهرماه؛ 

علی زندوکیلی روز دوشنبه وسه‌شنبه دهم و یازدهم مهرماه طی سانس‌های ۱۹:۳۰ و ۲۲:۳۰ در مرکز همایش‌های برج میلاد به اجرای کنسرت پرداخت. بهنام بانی و علی یاسینی دیگر خوانندگانی هستند که روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه یازدهم و دوازدهم مهرماه در سالن میلاد روی صحنه رفتند. فرهنگسرای نیاوران که در طول سال به طور کم و بیش میزبان کنسرت‌ها و تئاترهای مختلف است، روز دوشنبه دهم مهرماه میزبان گروه موسیقی «شهپر» بود. علیرضا طلیسچی هم روز سه‌شنبه یازدهم مهرماه طی سانس‌های ۱۹:۳۰ و ۲۲ در سینما جهان نمای شهر چالوس به اجرای کنسرت پرداخت. او روز چهارشنبه ۱۲مهرماه نیز در دوسانس۱۸:۳۰ و۲۱:۳۰ در سالن اریکه آریایی آمل روی صحنه رفت. مصطفی راغب به جز کنسرت مشترکش با حمید هیراد، روز دوشنبه دهم مهرماه در فرهنگسرای شهرکرد روی صحنه رفت. او همچنین روز سه‌شنبه ۱۱مهرماه در دو سانس۱۸:۳۰ و۲۱:۳۰ در مجتمع فرهنگی و هنری بوعلی سینا به اجرای کنسرت پرداخت. مجید رضوی دیگر خواننده پاپ طی روزهای یکشنبه و دوشنبه، نهم و دهم مهرماه در سانس‌های ۱۹:۰۰ و ۲۲:۰۰ به اجرای کنسرت پرداخت.

 گروه «هارمونی» هم روز سه‌شنبه ۱۱ مهرماه طی دو سانس در تالار شمس شهر ارومیه اجرا داشت. رضا صادقی روز یکشنبه نهم و دوشنبه دهم مهرماه طی سانس‌های ۱۸:۳۰ و۲۱:۳۰ در سالن همایش‌های خاوران روی صحنه رفت. او روز سه‌شنبه۱۱مهرساعت۲۱:۳۰ نیز درسالن شهید سلیمانی (سیمرغ سابق) واقع در شهر بوکان به اجرای برنامه پرداخت. حمید حامی هم روز دوشنبه و سه شنبه دهم و یازدهم مهرماه در سالن حلال احمر زنجان کنسرت داشت. «دف‌نوازان مشتاق» نیز طی روزهای سه‌شنبه یازدهم مهرماه و چهارشنبه دوازدهم این ماه، هر شب یک سانس کنسرت داشت. حجت اشرف‌زاده هم روز یکشنبه ۹ مهرماه طی یک سانس در فرهنگسرای شهرکرد هم میزبان شهرکردی‌ها بود. 

 کنسرت‌های تهران

مرکز همایش‌های برج میلاد تهران

بابک جهانبخش

بابک جهانبخش خواننده پاپ قرار است روز چهارشنبه، بیست و ششم مهرماه، طی دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن مرکز همایش‌های برج میلاد به اجرای برنامه بپردازد. 

قیمت بلیت‌های کنسرت جهانبخش از صد و چهل هزارتومان تا هفتصد و نود و پنج هزارتومان تعیین شده است. 

سهراب پاکزاد

سهراب پاکزاد خواننده پاپ که پیش‌تر او را به عنوان تنظیم کننده می‌شناسند، قرار است روز پنجشبنه بیستم مهرماه در مرکز همایش‌های برج میلاد طی دو سانس ۱۹:۰۰ و ۲۲:۰ روی صحنه برود. قیمت بلیت‌های این کنسرت بین دویست و هفتاد هزارتومان تا هفتصد و نود و پنج هزار تومان است. 

سالن «اسپیناس پالاس» 

ناصر زینعلی

ناصرزینلی خواننده پاپ روز پنجشنبه سیزدهم مهرماه طی دو سانس روی صحنه می‌رود. زمان برگزاری ساعات ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ اعلام شده است. قیمت بلیت‌های کنسرت زینعلی بر اساس جایگاه صندلی‌ها از صد و هفتاد هزارتومان تا هفتصد و نود و پنج هزارتومان متغیر است. 

علیرضا طلیسچی

علیرضا طلیسچی دیگر خواننده پاپ هم روز جمعه چهاردهم مهرماه طی دو سانس ۱۸:۳۰و۲۱:۳۰ روی صحنه می‌رود. 

اشوان

اشوان خواننده پاپ هم روز یکشنبه سی‌ام مهرماه طی دو سانس ۱۹:۰۰ و ۲۲:۰۰ در سالن میلاد به اجرای کنسرت خواهد پرداخت. قیمت بلیت‌های این کنسرت از صد و هفتاد هزارتومان تا هفتصد و نود و پنج هزارتومان تعیین شده است. 

نمایشگاه بین‌المللی تهران

حامیم

حامیم روز پنجشنبه سیزدهم مهرماه در سالن «میلاد» واقع در نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه می‌رود. زمان برگزاری این کنسرت ساعات ۱۹:۰۰ و ۲۲:۱۵ است. 

قیمت بلیت‌های این کنسرت نیز از صد و هفتاد هزارتومان تا هفتصد و نود و پنج هزارتومان تعیین شده است. گفتنی است بلیت‌های کنسرت حامیم به طور کامل فروش رفته و هواداران این خواننده باید منتظر کنسرت‌های بعدی او باشند. 

رضا صادقی

رضا صادقی خواننده پاپ هم روز جمعه چهاردهم مهرماه در سالن «میلاد» میزبان هوادارانش خواهد بود. زمان برگزاری این کنسرت سانس‌های ۱۹:۰۰.۲۲:۰۰ اعلام شده است. 

قیمت حداقلی بلیت کنسرت رضا صادقی، دویست و هشتاد هزار تومان و بالاترین رقم آن هفتصد و نود و پنج هزارتومان است. 

آرمین زارعی

آرمین زارعی خوانند پاپ که طی دو، سه سال گذشته بالاخره موفق به دریافت مجوز فعالیت از وزارت ارشاد شد نیز، در روز یکشنبه و دوشنبه شانزدهم و هفدهم مهرماه در سالن «میلاد» به اجرای برنامه خواهد پرداخت. او طی سانس‌های ۱۹:۰۰ و ۲۰:۰۰ روی صحنه می‌رود. قیمت بلیت‌های این کنسرت میانگین بیین سیصد تا هفتصد و نود و پنج هزارتومان تعیین شده است. 

آرون افشار

آرون افشار خواننده پاپ نیز روز سه‌شنبه هجدهم مهرماه در سالن «میلاد» میزبان هوادارانش است. او در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۴۵ روی صحنه می‌رود. قیمت حداقلی بلیت‌های این کنسرت این خواننده پاپ سیصدهزارتومان و بالاترین مبلغ آن هفتصد و نود و پنج هزارتومان است. 

حمید عسکری

حمید عسکری هم روز چهارشنبه نوزدهم مهرماه در سالن «میلاد» به اجرای کنسرت می‌پردازد. او طی دو سانس ۱۹:۰۰ و ۲۲:۰۰ روی صحنه می‌رود. 

قیمت بلیت‌های این کنسرت از چهارصدهزارتومان تا ششصد و نود هزارتومان تعیین شده است. 

گرشا رضایی

گرشارضایی خواننده پاپ هم در آخرین روز هفته، پنجشنبه بیستم مهرماه در دو نوبت ۱۹:۰۰ و ۲۲:۰۰ در سالن «میلاد» روی صحنه می‌رود. قیمت حداقلی بلیت این کنسرت سیصدهزارتومان و مبلغ حداکثری آن هفتصد و نود و پنج هزارتومان است. 

حمید هیراد و مصطفی راغب

حمید هیراد و مصطفی راغب دو خواننده پاپ که پیش‌تر نیز کنسرت مشترک برگزار کرده بودند، قرار است بیست و یکم مهرماه طی کنسرتی مشترک، در سالن «میلاد» به اجرای قطعاتشان بپردازد. این دو خواننده در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ روی صحنه می‌روند. حداقل قیمت بلیت کنسرت هیراد و راغب سیصد هزارتومان و بالاترین مبلغ بر اساس نزدیکی به صحنه هفتصد و نود و پنج هزارتومان است. 

امید حاجیلی

امید حاجیلی یکی از خوانندگان پرکار در زمینه برگزاری کنسرت، قرار است روز سه‌شنبه ۲۵ مهرماه در سالن «میلاد» روی صحنه برود. او دردو سانس ۱۹:۰۰ و ۲۲:۰۰ اجرا خواهد داشت. 

قیمت بلیت‌های این کنسرت هم از سیصدهزارتومان تا هفتصد و نود وپنج هزارتومان تعیین شده است. 

گروه ماکان

اعضای گروه پاپ ماکان هم روز یکشنبه بیست و سوم مهرماه در سالن «میلاد» روی صحنه می‌روند. زمان اجرای این کنسرت ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ است. قیمت بلیت‌های این کنسرت سیصدهزارتومان تا هفتصد و نود وپنج هزارتومان تعیین شده است. 

مجید رضوی

مجید رضوی خواننده پاپ که چندماهی است پا به عرصه حرفه‌ای گذاشته، طی روزهای جمعه و شنبه ۲۸ و ۲۹ مهرماه در سالن «میلاد» کنسرت خواهد داشت. سایت فروش هنوز قسمت بلیت فروشی این کنسرت را فعال نکرده و مبالغ بلیت‌ها مشخص نشده است. 

تالاروحدت/بنیاد رودکی

ارکستر سمفونیک تهران

تالار وحدت یکی از سالن‌های است که طی چند ماه گذشته میزبان چند کنسرت بوده است. ارکسترسمفونیک تهران یکی از گروه‌های پرنوازنده‌ای است که طی چند ماه اخبر دچار حاشیه‌هایی شده بود. پس از اخراج چهل نوازنده و بازگرداندن مجدد آن‌ها به ارکستر، این گروه به رهبری منوچهر صهبایی چندین کنسرت برگزار کرده که با استقبال مخاطبان مواجه شده است. طی روزهای گذشته نیز مدیرعامل بنیاد رودکی منوچهر صهبایی را به عنوان رهبرثابت ارکستر سمفونیک تهران معرفی کرد. در ادامه این روند ارکستر سمفونیک تهران طی روزهای پنجشنبه و جمعه سیزده و ۱۴ مهرماه طی یک سانس ۲۱:۳۰ روی صحنه خواهد رفت. 

گروه موسیقی «نوشه» 

گروه موسیقی بانوان «نوشه» که پیش از این نیز کنسرت‌هایی برای بانوان اجرا کرده، روز جمعه بیست و یکم مهرماه روی صحنه می‌رود. زمان اجرای این برنامه ساعت ۱۴:۰۰ است. 

کنسرت‌های دیگر شهرها

مازندران! ساری، چالوس، آمل

حجت اشرف‌زاده

حجت اشرف‌زاده خواننده پاپ و تلفیقی، پنجشنبه ۱۳مهرماه در سالن «دنیای آرزوی» واقع در شهر ساری روی صحنه می‌رود. او در دوسانس۱۹ و۲۱:۳۰ به اجرای کنسرت خواهد پرداخت. قیمت بلیت‌های این کنسرت از سیصد و هشتاد هزار تومان تا پانصد هزارتومان متغییر است. 

بابک جهانبخش

بابک جهانبخش هم روز پنجشنبه ۱۳مهرماه طی سانس‌های ۱۸:۳۰و۲۱:۳۰ درسینما «جهان نمام» واقع در شهر چالوس برنامه خواهد داشت. قیمت حداقلی این کنسرت صد هزارتومان تا پانصد هزارتومان است و علاقمندان برای خرید هنوز فرصت دارند. 

سالار عقیلی

سالارعقیلی هم روز شنبه ۱۵مهرماه، راس ساعت۱۸:۳۰ در سالن «اریکه آریایی» آمل به اجرای کنسرت می‌پردازد. رقم تعیین شده برای بلیت‌ها چهارصد و هفتاد هزارتومان است که تا پانصد و پنجاه هزارتومان افزایش می‌یابد. 

شهر تبریز

ماکان بند

گروه ماکان هم روز شنبه و یکشنبه پانزدهم و شانزدهم مهرماه در دو سانس ۱۸:۰۰ و ۲۱:۰۰ در سالن همایش‌های خاوران برای تبریزها کنسرت برگزار می‌کند. 

شهریار

پرواز همای در روز جمعه چهاردهم مهرماه در سالن همایش خلیج فارس واقع در شهر شهریار میزبان مخاطبان است. او طی یک سانس ۱۸:۰۰ روی صحنه می‌رود. مبالغ بلیت‌های این کنسرت از دویست و بیست هزارتومان تا چهارصد و پنجاه هزارتومان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز