خبرگزاری کار ایران

کدام خواننده‌ها در آخرین ماه سال روی صحنه می‌روند؟ / نگاهی ضمنی به قیمت بلیت کنسرت‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۵۰۰

بالاخره پس از کش و قوس‌های بسیاری که طی چند ماه گذشته برگزاری کنسرت‌ها را به تعطیلی کشاند، قرار است چند خواننده پاپ در روزهای پایانی سال ۱۴۰۱ در تهران و البته شهرهایی چون گنبدکاووس،‌ کرمان و خرم‌آباد طی سانس‌هایی روی صحنه بروند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، موسیقی و تمام سبک‌های آن در سه سال گذشته دچار بحران‌هایی شده است. در همان ابتدای همه‌گیری کرونا بود که برگزاری کنسرت‌ها به دلیل جلوگیری از اجتماعات و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تعطیل شد. در ادامه نیز دیگر بخش‌های موسیقی مانند آموزشگاه‌ها و دانشگاه‌ها تعطیل شدند. کمی بعد شاهد تنزل چشم‌گیر آلبوم‌های موسیقایی بودیم و در ادامه دیری نگذشته بود که بحران مالی دامن اهالی موسیقی بخصوص نوازندگان پاپ و اهالی موسیقی نواحی را گرفت. 

پس از کرونا که بحران آن بیش از دو سال به طول انجامید، هنوز مدتی از برگزای کنسرت‌ها نگذشته بود که در شهریورماه امسال با آغاز ناآرامی‌ها در تهران و برخی دیگر از شهرها، کنسرت‌هایی که قرار بود برگزار شوند، لغو شدند. در نهایت کنسرت‌ها بار دیگر تعطیل شدند. در ادامه محمدمهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد، از هنرمندان عرصه‌های مختلف و طبیعتا موزیسین‌ها دعوت کرد به میدان فعالیت بازگردند. اولین کسی که به این دعوت لبیک گفت؛ زانکو خواننده ناشناخته‌ای بود که پیش‌تر نامی از او در عرصه پاپ نبود. زانکو اولین کنسرت را پس از چند ماه روی صحنه برد که با انتقادات زیادی همراه شد. سپس سیروان خسروی،‌ علیرضا طلیسچی و ماکان‌بند اجراهای خود را روی صحنه بردند. رضا صادقی نیز برنامه‌اش را به نفع زلزله‌زدگان شهر خوی برگزار کرد. در ادامه؛ بهنام بانی، علی یاسینی، مجید رضوی، رضا بهرام، آرون افشار و گرشا رضا در سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر و در سالن میلاد واقع در نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه رفتند. 

حال با پایان جشنواره موسیقی فجر دفتر موسیقی و تهیه‌کنندگان و سالن‌ها تصمیم گرفته‌اند چند کنسرت را در روزهای پایانی سال ۱۴۰۱ روی صحنه ببرند. این درحالی است که این کنسرت‌ها برخلاف گذشته صرفا در تهران برگزار نشده‌ و توسط شهرهای مختلف در استان‌های مختلف کشور میزبانی خواهند شد. 

 

خوانندگانی که طی روزهای گذشته روی صحنه رفتند

زانکو

زانکو خواننده جویای نام پاپ در روز یکشنبه هفتم اسفندماه طی یک سانس ساعت ۲۲:۰۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه رفت. 

قیمت بیلت‌های این کنسرت از صد و سی هزار تومان تا چهارصد هزارتومان تعیین شده بود. 

مسعود صادقلو

مسعود صادقلو نیز دیگر خواننده پاپ است که به اتفاق اعضای گروهش در روز دوشنبه هشت اسفند در تالار شهرداری شهر خنج، طی دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۰۰ روی صحنه رفت.

بلیت‌های این کنسرت به قیمت‌های دویست هزار تومان تا سیصد و پنجاه هزار تومان فروخته شدند. 

ناصر زینعلی

ناصر زینعلی هم روز دوشنبه هشتم اسفندماه در سالن ارشاد گنبد کاووس طی یک سانس روی صحنه رفت و قیمت بلیت‌هایش از از ۱۳۵۰۰۰ تومان تا سیصد و پنجاه هزار تومان متغیر بود. 

 

کنسرت‌هایی که در روزهای باقیمانده سال روی صحنه می‌روند

در ادامه نگاهی داریم به جزییات کنسرت‌هایی که تا هجدهم اسفندماه در سالن‌های مختلف روی صحنه می‌روند. 

تهران

تالار وحدت

گروه موسیقی «لیان» 

محسن شریفیان نوازنده، موسیقی‌پژوه حوزه جنوب کشور و بوشهر و سرپرست گروه «لیان» که در بخش پژوهشی سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر حضور یافته است، چهارشنبه و پنجشنبه دهم و یازدهم اسفندماه راس ساعت ۲۱:۰۰ در تالار وحدت تهران روی صحنه می‌رود. قیمت بلیت‌های گروه لیان از ۱۳۵ هزارتومان تا ۳۸۰ هزارتومان متغیر است. 

سالن هتل اسپیناس پالاس

رضا صادقی 

رضا صادقی خواننده پاپ روز دوشنبه پانزدهم اسفندماه در سالن هتل اسپیناس پالاس اجرا خواهد داشت. 

سالن میلاد

 احمد اسلو و ناصر زینعلی

احمدرضا شهریاری که او را با نام احمد اسلو می‌شناسند، یکی دیگر از خوانندگان پاپ است که روز سه‌شنبه شانزدهم اسفندماه در سالن میلاد واقع در نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه می‌رود. زمان اجرای این خواننده کمتر شناخته شده، ساعت ۱۹:۰۰ و ۲۲:۰۰ است.

قیمت بلیت‌های کنسرت این خواننده از ۱۷۰هزارتومان تا ۴۹۵هزارتومان تعیین شده است. 

ناصر زینعلی خواننده پاپ هم روز شنبه سیزدهم اسفندماه در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن میلاد روی صحنه می‌رود.

قیمت بلیت‌های این کنسرت از سیصد و نود هزار تومان تا پانصد و نودهزارتومان متغیر است. 

تبریز

آمفی تئاتر مرکز همایش‌های بین‌المللی

گرشا رضایی

گرشا رضایی یکی از خوانندگانی که در سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر به اجرای دو کنسرت پرداخت، قرار است از روز پنجشنبه یازدهم اسفندماه تا شنبه سیزدهم هر شب طی سانس‌های ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در آمفی تئاتر مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز روی صحنه برود. 

آمفی تئاتر مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز در شهرک خاوران، جنب شهرداری منطقه ۹ قرار دارد. در سایت‌های رسمی فروش به مبالغ بلیت گرشا رضایی اشاره‌ای نشده است. 

شهر خرم‌آباد

سالن بانک صادرات

مجید رضوی

مجید رضوی خواننده پاپ که در سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر دو سانس اجرا داشت، روز جمعه و شنبه، دوازدهم و سیزدهم اسفندماه طی سه سانس در ساعات ۱۷:۳۰.۱۹:۳۰و ۲۱:۳۰ در سالن بانک صادرات به اجرای کنسرت می‌پردازد.

قیمت بلیت‌های کنسرت این خواننده پاپ از ۱۵۰ هزار تومان تا ۳۹۵ هزار تومان متغیر است. 

شهر ارومیه

سالن مرکزی ارشاد

مجید رضوی 

مجید رضوی چند روز پس از اجرا در شهر خرم‌آباد در شهر ارومیه، تالار مرکزی ارشاد روی صحنه می‌رود. او طی دو سانس ۱۹:۰۰ و ۲۱:۳۰ کنسرت دارد و قیمت بلیت‌هایش از صدهزارتومان تا چهارصد هزارتومان متغیر است. 

مجید رضوی در روز پنجشنبه هجدهم اسفندماه نیز طی سانس‌های ۱۹:۰۰ و ۲۱:۳۰ در تالار مرکزی ارومیه کنسرت خواهد داشت. قیمت بلیت‌های این کنسرت نیز از صدهزارتومان تا چهارصد هزارتومان است. 

شهر شیراز

سالن سعدی فرهنگیان

زانکو 

زانکو خواننده‌ی پرکار این روزهای دنیای پاپ، پنجشنبه یازدهم اسفندماه در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن سعدی فرهنگیان شهر شیراز کنسرت خواهد داشت.

بلیت‌های کنسرت این خواننده از صدهزارتومان تا سیصد و پنجاه هزارتومان متغیر است. 

شهر کرمان 

تالار مرکزی فرهنگ و هنر کرمان

مهدی مرکزی

مهدی مرکزی خواننده ناشناخته پاپ که تا به حال کنسرتی از او روی صحنه نرفته و کارنامه تولیدی پررنگی از او در رسانه‌ها انعکاس نیافته روز دوشنبه پانزدهم اسفندماه در دو نوبت ۱۹:۰۰ و ۲۱:۳۰ در تالار مرکزی فرهنگ و هنر شهر کرمان اجرا خواهد داشت. علاقمندان برای خرید بلیت کنسرت مهدی مرکزی می‌توانند به سایت‌های معتبر فروش مراجعه کنند. 

شهر ساری

سینما سپهر

رضا صادقی

رضا صادقی روز جمعه دوازدهم اسفندماه در سینما سپهر شهر ساری مرکز استان مازندران طی دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ روی صحنه می‌رود.

قیمت بلیت‌های این کنسرت بر اساس جایگاه صندلی‌ها از صد و هشتادهزارتومان تا سیصد و پنجاه هزارتومان متغیر است. 

شهر کیش

سالن رویال هال پانوراما

معین زندی

معین زندی خواننده پاپ معروف به معین زد که اولین کنسرت خود را در جشنواره موسیقی فجر امسال روی صحنه برد، قرار است روز شنبه سیزدهم اسفندماه طی دو سانس در سالن رویال هال پانوراما به نشانی بلوار رودکی، جنب هتل پانوراما کنسرت برگزار کند.

قیمت بلیت‌های این کنسرت سیصد و هشتاد هزار تا هفتصد هزار تومان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز