خبرگزاری کار ایران

بنیاد سینمایی فارابی هتک حرمت به ساحت قرآن مجید را محکوم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۸۹۰

بنیاد سینمایی فارابی با محکوم کردن هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن مجید، این اقدام شرم‌آور و دین ستیزانه علیه کلام الهی را جنایت روانی بر ضد انسان‌های موحد دانست.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بنیاد سینمایی فارابی با تسلیت ایام شهادت سرور آزادی‌خواهان جهان حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران مظلومش، اهانت دین ستیزانه و ضد توحیدی در سوئد و دانمارک نسبت به ساحت قرآن کریم را اقدامی شرم‌آور علیه کلام الهی و جنایت روانی بر ضد انسان‌های موحد می‌داند و همنوا با هنرمندان و اهالی سینمای ایران این اقدام وقیحانه را محکوم می‌نماید.

قرآن کلام الهی، طی قرون متمادی هدایتگر عقل و قلب میلیاردها نفر انسان حقیقت طلب بوده و تا ابد نیز روشنگر قلوب نسل‌های بشری خواهد بود.‌ قرآن این مصحف شریف به همگان مسیر انسانیت، محبت به انبیای الهی و احترام به کتب آسمانی را آموخت. اهانت به کتاب الهی، خلاف همه معیارهای اعتقادی، اخلاقی، عقلانی و انسانی است، به همین دلیل قلوب میلیاردها نفر انسان موحد و حقیقت‌جو در اقصی نقاط جهان، از عاملان و حامیان این اقدام شرم‌آور، آکنده از لعن و نفرت است و این اقدام وقیحانه را محکوم می‌نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز