خبرگزاری کار ایران

ابعاد فقهی، حقوقی و سیاسیِ حکم رهبر انقلاب در محکومیت قرآن سوزی واکاوی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۰۷۹

هم اندیشی علمی واکاوی ابعاد فقهی، حقوقی و سیاسی حکم رهبر معظم انقلاب در محکومیت قرآن سوزی با حضور اساتید و علما برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، در پی جسارت به ساحت نورانی قرآن مجید در سوئد و پیام رهبر معظم انقلاب در این خصوص، پژوهشگاه با مشارکت نهادهای فرهنگی بین المللی اقدام به برگزاری هم اندیشی علمیِ واکاوی ابعاد فقهی، حقوقی و سیاسی حکم رهبر معظم انقلاب در محکومیت قرآن سوزی خواهد نمود. 

 پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی هم اندیشی علمیِ واکاوی ابعاد فقهی، حقوقی و سیاسیِ حکم رهبر معظم انقلاب در محکومیت قرآن سوزی با حضور و سخنرانی آیت الله علی اکبر رشاد، آیت الله احمد مبلغی، آیت الله رضا رمضانی حجت الاسلام دکتر حمید شهریاری، حجت الاسلام دکتر محمدمهدی ایمانی‌پور و جناب آقای دکتر محمود حکمت نیا عصر دوشنبه دوم مردادماه در تالار علامه جعفری (ره) پژوهشگاه در شهر تهران برگزار می‌شود. 

این نشست بین المللی توسط پژوهشگاه با مشارکت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام و دیگر مراکز مرتبط بصورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود. 

گفتنی است هم اندیشی علمی واکاوی ابعاد فقهی، حقوقی و سیاسی حکم رهبر معظم انقلاب در محکومیت قرآن سوزی عصر دوشنبه دوم مردادماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷:۳۰ در محل تالار علامه جعفری (ره) پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به آدرس تهران، خیابان شهید بهشتی (احمد قصیر)، خیابان پژوهشگاه برگزار می‌شود. همچنین علاقمندان می‌توانند این نشست را بصورت مجازی از این طریق دنبال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز