خبرگزاری کار ایران

پیکر خسرو امیرصادقی به خانه ابدی بدرقه شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۹۳۸

پیکر مرحوم خسرو امیرصادقی (بازیگر سینما،‌ تئاتر و تلویزیون) در خانه سینما تشییع شد.

به گزارش ایلنا، در ابتدای این مراسم که در ساختمان خانه سینما واقع در خیابان وصال با اجرای کیوان کثیریان برگزار می‌شد، سیدغلامرضا موسوی رئیس اتحادیه تهیه‌کنندگان مستقل سینمای ایران اظهار داشت: امیرخسرو یک هم‌صنفی خبی خوب برای ما بود و می‌شد در هر بخش و هر زمینه‌ای جداگانه درباره او صحبت کرد. امیدوارم خداوند جای او را در همان جایی که برایش انتظار داریم، قرار دهد.

در ادامه مهدی فخیم‌زاده نیز طی سخنانی اظهار داشت: دوستی من با امیرخسرو به بیش از ۳۰ سال قبل و زمان فیلم «مسافران مهتاب» برمی‌گردد. از همان سال همکاری داشتیم و پس از اینکه او تهیه‌کننده شد همکاری ما سست شد اما رفاقتمان ادامه پیدا کرد.

وی افزود: خصلت مهم او مهربانی بود، چند روز قبل از این اتافق با هم صحبت کردیم و او گفت که حالش خوب است و فقط ریه‌اش یاری نمی‌کند. خبر را که خواندم شوکه شدم و حتی پاهایم یاری نمی‌کرد که بیایم. امیدوارم خدا به ما صبر بدهد و جای او در بهشت باشد.

حبیب اسماعیلی نیز طی اظهاراتی گفت: خسرو امیرصادی انسانی شریف و رفیقی خوب بود. سعی می‌کرد به همه یاری برساند و در هیچ فیلمی صرفاً بازیگر نبود.

مرتضی شایسته نیز به عنوان دیگر سخنران این مراسم گفت: از سال ۱۳۶۴ با این تهیه‌کننده آشنا شدم. خصوصیت بارز اخلاقی ایشان این بود که خیلی به فکر دوستان دیگرش بود. بسیار با اخلاق و بامعرفت بود. خسرو امیرصادقی خیلی با آقای فخیم زاده رابطه خوبی داشت و در هر کاری اول اسم او را می‌آورد.

علی رویین‌تن‌ نیز در ادامه این مراسم بیان کرد: مرگ سینمای ما را دربر گرفته و به جای اینکه این مرگ‌ها و خودمرگی‌ها ما را هر روز نزدیکتر کند، با تکبر بیشتر مواجه می‌شویم تا جایی که وقتی به ما اهانت می‌شود و اعتراض می‌کنیم، جمعی دیگر به این اعتراض، اعتراض می‌کنند.

او گفت: خسرو امیرصادقی یکی از برندهای بازیگری تئاتر لاله‌زار بود و این را کمتر کسی می‌داند. او به دوستانش ایمان داشت و ایمان و علاقه‌اش به مهدی فخیم زاده می‌توانست الگو باشد.

مهدی فخیم‌زاده، منوچهر شاهسواری،غلامرضا موسوی، مرتضی شایسته، محمدمهدی عسگرپور، محسن امیریوسفی، مهدی احمدی ( تهیه‌کننده)، مصطفی شایسته، محمد شایسته، حبیب اسماعیلی، علی قائم مقامی، سعید خانی، جلیل فرجاد، جلیل اکبری صحت از جمله حاضران این مراسم بودند که صبح یکشنبه ۲۵ تیرماه در خانه سینما(ساختمان شماره دو ) برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز