خبرگزاری کار ایران

دومین تجربه کارگردانی پیمان معادی به شبکه نمایش خانگی آمد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۷۷۴

دومین تجربه کارگردانی پیمان معادی توسط پلتفرم فیلم‌نت در شبکه نمایش خانگی منتشر شد.

به گزارش ایلنا، فیلم «بمب: یک عاشقانه» در پلتفرم فیلم‌نت عرضه شد.

«بمب: یک عاشقانه» دومین فیلم بلند پیمان معادی در مقام کارگردان پس از «برف روی کاج‌ها» است و در سال ۱۳۹۶ ساخته شده است.

فیلم سینمایی «بمب: یک عاشقانه» یک درام جنگی است که داستان آن در بحبوحه موشک‌باران روزهای جنگ تحمیلی می‌گذرد و داستان فراز و نشیب زندگی زن و شوهر جوانی را به تصویر می‌کشد که در روزهای جنگ و بمباران، دچار اختلاف می‌شوند، این درحالی است که هر کدام از آنها درگیر دغدغه‌های کاری خود نیز هستند.

تهیه فیلم «بمب: یک عاشقانه» بر عهده معادی و احسان رسول‌اف بوده است. همچنین النی کارایندرو، آهنگساز تعدادی از آثار مهم تئو آنجلوپولوس از جمله «چشم‌اندازی در مه»، «گام معلق لک‌لک» و «ابدیت و یک روز»، موسیقی متن «بمب: یک عاشقانه» را ساخته است.

لیلا حاتمی، پیمان معادی، سیامک انصاری، حبیب رضایی، سیامک صفری، بهادر مالکی، صبا گرگین‌پور و محمود کلاری از جمله هنرمندانی هستند که در «بمب: یک عاشقانه» ایفای نقش کرده‌اند.

دومین تجربه کارگردانی پیمان معادی در سی‌وششمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و نامزد ده سیمرغ بلورین شد که در نهایت دو جایزه بهترین طراحی لباس و جایزه ویژه هیئت داوران را دریافت کرد. سه نامزدی در بیست و یکمین جشن سینمای ایران و هشت نامزدی در دوازدهمین دوره جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران از دیگر دستاوردهای «بمب: یک عاشقانه» محسوب می‌شود. همچنین در دوازدهمین دوره جوایز آسیا پاسیفیک، پیمان معادی نامزد دریافت جایزه بهترین فیلمنامه برای نگارش فیلمنامه «بمب: یک عاشقانه» شد.

فیلم سینمایی «بمب: یک عاشقانه» هم‌اکنون با مدت زمان ۹۵ دقیقه در دسترس مخاطبان پلتفرم فیلم‌نت قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز