خبرگزاری کار ایران

میزبانی نوفل‌لوشاتو از دو نمایش

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۷۰۵

دو نمایش «غلط» به کارگردانی سعید زمانی و «نیست» به کارگردانی مهرا…[نیست] مهران عشریه در عمارت نوفل لو شاتو روی صحنه می‌روند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی عمارت نوفل لوشاتو، نمایش «غلط» به نویسندگی رامین علیزاده و کارگردانی سعید زمانی از سه‌شنبه ۱۶ خرداد ماه تا ششم تیرماه هر شب ساعت ۲۱:۱۵ به مدت ۶۰ دقیقه در این عمارت اجرا می‌شود. 

نهال آزاد، شادی اکبرزاده، تبسم انصاری، سعید زمانی، عزیز شاطری، کیانا شهباز، مهیار کهن، محمدحسین مهاجری، محمد نادی و مازیار یاوری بازیگران این نمایش هستند. 

این نمایش، روایت گروه تئاتریست که دغدغه‌ای چون جنگ و آب دارد. حالا بازیگران ما بر روی صحنه‌اند بدون گریم، نور، صحنه و حتی بدون کفش و تنها با بهره گیری از روان و جسمشان شاعرانه حرفشان را می‌زنند. آن‌ها بازیگرانی هستند که آگاهانه و روشمند به سمت ارائه این اثر رفته‌اند. آن‌ها در این نمایش از فقر، جنگ و زمان می‌گویند بی‌آنکه از آن حتی کلمه‌ای بر زبان بیاورند. 

علاقمندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت تیوال به نشانی https://www.tiwall.com/p/ghalat مراجعه کنند. 

نمایش «نیست» به نویسندگی و کارگردانی مهرا…[نیست] (مهران عشریه) از پنجشنبه ۱۸ خرداد ماه هر شب ساعت ۱۹:۱۵ به مدت ۶۰ دقیقه در عمارت نوفل لو شاتو روی صحنه می‌رود. سمیرا زائری، سونیا سرلک و پویا عربگری بازیگران این نمایش هستند. 

در توضیح این نمایش آمده: سابینا درصدد ایجاد تغییراتی در خانه است. کرگدنی از پشت پنجره می‌گذرد. همه چیز نیست می‌شود. 

علاقمندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت تیوال به نشانی https://www.tiwall.com/p/nist3 مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز