خبرگزاری کار ایران

انتصاب رییس جدید برای پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۸۹۹

مصطفی ده پهلوان، رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری کشور شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مصطفی ده پهلوان خبر انتصاب به عنوان رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری کشور را تایید کرد. 

ده‌پهلوان ازجمله باستان‌شناسانی است که در کارنامه فعالیت‌های خود مدیریت موزه مقدم و مدیریت باغ نگارستان را ثبت کرده البته با وجود آنکه در دوره‌ای توانست با راه‌اندازی باغ نگارستان فعالیتی درخشان در کارنامه خود به ثبت برساند. 

ده پهلوان، کارشناسی خود را در رشته باستان‌شناسی دانشگاه زاهدان پشت سر گذاشت و ادامه تحصیلات تکمیلی را در دانشگاه تهران گذراند. در سال ۹۲ به عنوان یکی از اعضای هیات علمی دانشگاه تهران کار خود را آغاز کرد و از سال ۹۳ به عنوان سرپرست کاوش‌های آموزشی معرفی شد. او در گفت وگوی که سال‌ها پیش با ایلنا داشت مطرح کرد: طی این سال‌ها دانشجویان مختلفی را به دوره‌های آموزشی بردم و معتقدم که امر آموزش از کاوش و پژوهش مهم‌تر است چراکه با آموزش صحیح، است که یک باستان‌شناس می‌تواند کاوش و در نهایت پژوهشی صحیح داشته باشد. از این رو همواره سعی‌ام بر آن است تا آموزش‌های کارآمد را به دانشجویان ارائه دهم. 

سرپرست موسسه باستان‌شناسی دانشگاه تهران، عضو و نایب رئیس انجمن علمی باستان‌شناسی ایران، عضویت در کمیته همایش باستان‌شناسان جوان در سال‌های متمادی، انتشار عناوین مختلف از کتاب‌های آموزشی و کاوش و مقالات و… از جمله فعالیت‌های ده‌پهلوان است که در کارنامه او ثبت شده است. 

پیش از این مصیب امیری، رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری کشور بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز