خبرگزاری کار ایران

ویژه برنامه نوروزی «از مامان بگو» از شبکه دو

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۲۹۰

برنامه «از مامان بگو» با رویکرد و توجه ویژه به زنان و بانوان ایرانی، در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان هرشب ساعت 19:10 روانه آنتن می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شبکه دو، هر قسمت از این برنامه، با حضور سه مهمان و گفتگوهای ویژه خواهد بود و به مناسبت نوروز و ماه مبارک رمضان شامل آیتمهای «شیرین بیان»، «مناجات»، «شبیه مادرم» و «پخش موسیقی تصویر فیلم» است.

در آیتم «شیرین بیان»، مادربزرگ‌هایی از قومیت‌های مختلف به بیان رسم و رسوم منطقه خود پرداخته و با لهجه شیرین منطقه خود به گویش ضرب المثل، لالایی و عاشقانه‌ها می‌پردازند.

در آیتم «مناجات» که آیتم پایانی برنامه نیز محسوب می‌شود، فاطمه محمدی به خوانش مناجات و قطعه‌ای عرفانی می‌پردازد. در آیتم «شبیه مادرم» نیز روایت‌هایی راجع به مادرانگی‌های حضرت فاطمه زهرا(س) توسط هانی چیت‌چیان که مؤسس مدرسه قرآنی است، برای مخاطبان بیان می‌شود و در بخش «موسیقی و تصاویر فیلمها» برشی از فیلمها با مضمون نقش مادر، پخش می‌گردد.

برنامه «از مامان بگو» کاری از گروه خانواده به تهیه‌کنندگی مریم نیکان‌لو و اجرای زهرا شوقی است که از سه‌شنبه اول فروردین تا پایان ماه مبارک رمضان، هرشب ساعت 19:10 به مدت 50 دقیقه مهمان خانه مخاطبان این شبکه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز