خبرگزاری کار ایران

"موعود اسراء" منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۷۷۰

کتاب «موعود اسراء» به قلم «علی رضایی کهنمویی» توسط انتشارات کتاب جمکران در ۳۱۲ صفحه و با قیمت ۱۳۰ هزارتومان روانه بازار نشر شده است.

به گزارش ایلنا، امروزه سرنوشت نهایی قدس و فتنه‌ای که صهیونیست‌ها در آن منطقه برپا کرده‌اند، از جذاب‌ترین و مهم‌ترین موضوعات در حوزه آینده‌پژوهی است. شاید بیشترین ورود به این مبحث از آنِ صهیونیست‌های یهودی یا مسیحی باشد اما اینگونه آثار نمی‌تواند سهم چندانی از حقیقت داشته باشد؛ چون اولاً، گاه بر متون محرَّف و منسوخ مبتنی است و ثانیاً، گاهی همراه با مصادره‌به‌مطلوب و تفسیربه‌رأی و تطبیق با سناریوهای خودساخته است.

 علیرضایی کهنمویی با نوشتن کتاب «موعود اسراء» بر آن شده است تا از رهگذر استخراج، توصیف و تحلیل معارف قرآنی و حدیثی، تحقیقی را درخصوص موضوع فرجام یهود سامان دهد و معارفی شگفت و اعجازگون در این راستا به‌دست خواهد داد و درنهایت، در مسیر تحقیق ناگزیر عطر بهشتی گل نرگس خواهد پیچید.

در قسمتی از کتاب آمده است: «1. سه آیه شریفه از قرآن کریم با تعبیری مشترک، از اراده الهی مبنی بر غلبه اسلام بر سایر ادیان خبر می‌‎دهد. این غلبه اگر هم در اوایل، همراه با بقای مقهورانه ادیان زیر سیطره اسلام باشد، درنهایت، به نابودی ادیان یادشده خواهد انجامید.

2. تحقق وعده الهی بر غلبه اسلام بر ادیان، بنابر روایاتی از فریقین، به دست مبارک امام مهدی (عج) و حضرت مسیح (ع) تحقق خواهد یافت.

3. مراد از ادیان مغلوب در قبال اسلام در آیات شریفه، تمام ادیان است؛ اعم از غیرالهی و در اصل الهی، اما با عنایت به سیاق این آیات، به طور ویژه دو دین محرف یهود و مسیحیت منظور است.

4. با توجه به تعبیر «وَلَو کَرِهَ المُشرِکُونَ» ذیل دو مورد از ایات شریفه یاد شده، مهمترین تحریف واقع شده درادیان دیگر، به ویژه یهود و مسیحیت که به واسطه آن، ارسال رسول خاتم و غلبه دین ناب او بر ادیان یاد شده ضروری گشته، مخدوش شدن حقیقت ناب توحید در این ادیان و صبغه شرک‌آمیز گرفتن آن‌هاست.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز