خبرگزاری کار ایران

۴۸۵ نوجوان برای انتخاب نوجوان برگزیده تهران کاندید شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۲۸۵

همزمان با ایام گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۴۸۵ نوجوان منطقه چهارده در جشنواره انتخاب نوجوانان برگزیده شهر تهران شرکت کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق، با هدف شناخت ظرفیت نوجوانان برگزیده به عنوان یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، «جشنواره نوجوونیم» با موضوعات هنری، ادبی، ورزشی، مذهبی، رسانه و فناوری اطلاعات در بخش‌های فردی و گروهی برگزار شد. 

بر اساس این خبر، در مرحله داوری «جشنواره نوجوونیم»، هیئت داوران جشنواره در منطقه چهارده «دکتر رضا مهدیزاده طاهری»، «فاطمه راسته»، «داوود خوانساری»، «سید مهدی طاها حسینی» و «شیوا زیودار» بر اساس شاخصه‌های هر کدام از موضوعات جشنواره، سه شنبه ۱۷ بهمن ماه سالجاری از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در سالن سرای حضور فرهنگسرای اخلاق، آثار واصله را ارزیابی می‌کنند. 

این خبر می‌افزاید: هیئت داوران از بین تمامی آثار رسیده، پنج اثر برگزیده را انتخاب و در آیین جشنی که چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه سالجاری از ساعت ۱۵:۳۰ در فرهنگسرای اخلاق برگزار می‌شود. تندیس، لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود به آن‌ها اهداء می‌شود. 

فرهنگسرای اخلاق در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار واقع است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز