خبرگزاری کار ایران

ماجرای اعزام شهیدِ خندان مشهد در سومین قسمت از مجموعه «بچه زرنگ»

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۲۱۰

زندگی شهید «حسین محرابی» دستمایه سومین قسمت از مجموعه «بچه زرنگ» قرار گرفته که دوشنبه ۱۲ دی ماه از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شبکه دو، در این قسمت از مجموعه «بچه زرنگ» که سید حسین سیدصالحی در نقش شهید محرابی ظاهر شده؛ ماجرای اعزام این شهید مدافع حرم به سوریه که به شهید خندانِ مشهد معروف بود تصویر شده است.

شهید محرابی علاقه زیادی به زیارت آقا امام رضا (ع) داشته و در روز شهادت امام رضا (ع) هم شهید شد. او هر پنج‌شنبه بعدازظهر به بلوک ۳۰ مدافعان حرم بهشت رضا (ع) مشهد می‌رفت و زیارت عاشورا می‌خواند و در همان محل هم به خاک سپرده شده است.

بعد از شهادت از این شهید بزرگوار یک عکس خندان منتشر شد و به همین خاطر به شهیدِ خندان مشهد معروف شد و چون درروز شهادت حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) به شهادت رسید شهیدِ امام رضایی نیز خوانده می‌شود.

عوامل این مجموعه عبارتند از: کارگردانان: محمد مهدی خالقی، داوود مرادیان، جواد علیزاده، حسین امانی، مجری طرح و تهیه کننده: ابوالفضل حاجتمند، نویسنده: عباس هادیان، مشاور کارگردان: هادی حاجتمند، مدیر تولید: محمد حسین غفرانی، مدیر برنامه ریزی و سرپرست گروه کارگردانی: فرشاد کلباسی، طراح صحنه و لباس: علی سنگینی، طراح چهره پردازی: شهرام توانایی، طراحی و ترکیب صدا: محمد حسین ابراهیمی، موسیقی: مسعود سخاوت‌دوست، مدیر صدابرداری: محسن طیبی، مدیرفیلمبرداری: ابراهیم رجبیان، تدوین: علی گورانی.

مستند درام «بچه زرنگ» به تهیه‌کنندگی ابوالفضل حاجتمند شنبه تا چهارشنبه ۲۱:۱۵ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود و بازپخش آن ساعت ۴۵ دقیقه بامداد، ۱۰:۰۰ و ۱۶:۱۵ روز بعد خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز