خبرگزاری کار ایران

ویژه‌برنامه یلدای «سندباد» روی آنتن شبکه دو

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۱۱۹۴

برنامه «سندباد» سه‌شنبه ۲۹ آذر ساعت ۲۲:۳۰ با یک ویژه‌برنامه به استقبال شب یلدا می‌رود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شبکه دو، دورهمی شب یلدای «سندباد» با توجه به مضمون اصلی برنامه که با هدف آشنایی مخاطبان ایرانی با کشورهای جهان از دریچه روایات و بازگویی تجربه‌های جهانگردان تولید شده با حضور ۸ مهمان با ملیت‌های مختلف روانه آنتن می‌شود.

در این برنامه علاوه بر گفت‌وگو پیرامون سرزمین‌های مختلف و مقایسه اعیاد و جشن‌های کشورهای مهمانان حاضر در برنامه با ایران، درباره فرهنگ و آداب و رسوم و سنن و زندگی در ایران صحبت می‌شود. برگزاری مسابقه و سرگرمی و آماده کردن میان‌برنامه‌هایی از بنیاد سعدی و دانشگاه تربیت مدرس از بخش‌های دیگر این برنامه است.

این ویژه‌برنامه با اجرای عباس مریدی میزبان 4 بانوی دانشجو در رشته زبان و ادبیات فارسی از کشورهای بنگلادش، چین، ترکیه، پاکستان،یک بانوی دانشجوی دکترای باستان‌شناسی ایرانی- اسلامی از کشور ایتالیا، یک آقای دانشجو از کشور افغانستان در رشته حقوق، یک نفر دانشجوی آقا از کشور پاکستان در رشته زبان و ادبیات فارسی و یک تاجر کاغذ هندی خواهد بود.

گفتنی است بازپخش ویژه‌برنامه یلدای سندباد جمعه ساعت 22:30 خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز