خبرگزاری کار ایران

یادبود یدالله رویایی برگزار می‌شود/ خاکسپاری در «پرلاشز» پاریس؛ زمان اعلام نمی‌شود!

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۸۹۷

مراسم یادبود یدالله رویایی که پنجشنبه گذشته چهره در نقاب خاک کشید، پنجشنبه برگزار می‌شود. به خواست خانواده زمان مراسم تشییع و خاکسپاری اعلام نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم ترحیم یدااله رویایی (شاعر معاصر) توسط خانواده رویایی، طی روزهای آینده برگزار می‌شود. 

گفتنی است، این شاعر معاصر حجم‌گرا، نیمه شب پنجشنبه ۲۴ شهریورماه به دلیل کهولت سن دارفانی را وداع گفت. بر اساس خواست خانواده شاعر، مراسم تشیع و خاکسپاری او در پاریس به صورت خصوصی انجام می‌شود و اطلاع‌رسانی نخواهد شد، اما قطعا در گورستان «پرلاشز» پاریس دفن می‌شود. 

یدالله رویایی متولد سال ۱۳۱۱ بود و یکی از نظریه‌پردازان شعر حجم به حساب می‌آید که به دنبال تعریف خاصی از فرم بود و این مقوله را یکی از بنیادی‌ترین مولفه‌های شعر می‌دانست. «نغمه‌های زندگی» نخستین مجموعه شعر اوست و «شعرهای دریایی»، «دل‌تنگی‌ها» و «من گذشته: امضا» است. «هلاک عقل به‌وقت اندیشیدن»، «چهره‌ی پنهان حرف»، «از سکوی سرخ» و «عبارت از چیست؟» برخی دیگر از آثار او هستند. 

مراسم یادبود این شاعر روز پنجشنبه سی و یکم شهریورماه از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۱۴:۰۰ در مجتمع نیکوکاری رعد برگزار می‌شود. مجتمع نیکوکاری رعد در شهرک غرب، فاز ۲، خیابان هرمزان، خیابان پیروزان جنوبی پلاک ۷۴ واقع شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز