خبرگزاری کار ایران

نمایش «مهلت» روی صحنه

کد خبر : ۱۲۷۸۴۷۵

نمایش «مهلت» از ۲۳ شهریور در تماشاخانه اهورا روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، نمایش «مهلت» به کارگردانی امیرحسین انصاری و نویسندگیکیاوش زارع طلب از ۲۳ شهریور در تماشاخانه اهورا روی صحنه می‌رود. 

این اثر نمایشی نگاهی نو به و پرداختی متفاوت به فرهنگ و اجتماع حال حاضر و رفتار‌های دومینووار انسان‌ها است که با پیوستن به هم کلیتی ناهنجار می‌سازد. 

این نمایش دومین اثر امیر حسین انصاری در مقام کارگردان است و سعی کرده با نگاهی جدید و تلفیقی از فضای رئال و سورئال با همراهی بازیگران شناخته شده و استعدادهای جوان فضایی را برای مخاطب بسازد تا توجه وی را به آنچه‌که همه روزه به آن می‌نگرد و ولی نمی‌بیند، جلب کند و ناگفته‌ها و نادیده‌ها را بازیابی و بازآفرینی کند. 

فاطمه زمانی، حامد شیخی، مهدی هنرسازان، آرزو مجیدی، امیرحسین انصاری، لاله ذوالفقاری، نازنین بیوک، حسین شهرابی، فائزه منعمی‌پور  بازیگران این نمایش هستند و محمد امین واحد پرست، آرزو مجیدی به عنوان دستیار کارگردان فعال هستند. فاطمه مجدنیا، محمد حسین مشاری (عکاس و تصویر بردار)،  زینب دارابی (منشی صحنه) و ایمان سلیح (آهنگساز و اواز)، مصطفی کرابی (طراح گریم)‌ و... از دیگر عوامل این نمایش هستند.

این نمایش از ۲۳ شهریورساعت ۱۷:۱۵در تماشاخانه اهورابه نشانی: میدان هفت تیر، ابتدای خیابان مفتح جنوبی، بین کوچه تور و همراه، مجتمع هنری عرفان (تیتان) میزبان هنردوستان است و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت این نمایش به سایت تیوال مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز