خبرگزاری کار ایران

معاونت فرهنگی به دنبال راه اندازی فروش کتاب نخواهد بود‌/ طرح مصائب خبرنگاری با معاونت فرهنگی

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۹۴۶

معاونت فرهنگی وزارت ارشاد در نشستی صمیمی پای درد و دل خبرنگاران حوزه کتاب نشست.

به گزارش خبرنگار ایلنا،  نشست صمیمی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد با اصحاب رسانه صبح امروز با حضور علی رمضانی (مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران) و ایمان شمسایی (مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ) برگزار شد.

یاسر احمدوند (معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد) با اشاره به آنکه این جلسه نشست خبری نیست، گفت: درنظر داریم با برگزاری جلسات گفتگو از نظرات خبرنگاران حوزه کتاب در حوزه‌های مختلف استفاده کنیم و به نتایج کارشناسی دست یابیم‌.

او درخصوص راه اندازی سامانه فروش مجازی کتاب گفت: معاونت فرهنگی به دنبال راه اندازی فروش کتاب نخواهد بود‌. قصد، تصدی گری نیست و می‌خواهیم به افرادی که در این حوزه فعال هستند، کمک کنیم.

احمدوند همچنین به این نکته اشاره کرد که در خصوص محتوا و جهت گیری رسانه‌ای حرفی ندارم اما گاهی ممکن است اطلاعات اشتباه مخابره شود که نیازمند توضیح می‌شود. 

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ همچنین از میل کم ناشران برای دفاع از حقوق خود خبر داد و گفت: بارها ذکر کردیم که پیگیر حقوق خود باشند و شکایت کنند. سعی ما برخورد با تخلفات صورت گرفته است تا حقوقی از ناشران از بین نرود.

در ادامه این نشست خبرنگاران و اصحاب رسانه به بیان دغدغه‌ها و مشکلات پیش روی فعالیت آنها اعم از نگرانی بابت طرح شکایت از گزارشات میدانی که معضلات جامعه را مطرح می‌کند، بیمه خبرنگاران و معیشت آنها مطرح و از طرح ارائه اینترنت رایگان خبرنگاران و تعلق نگرفتن آن به تعدادی از فعالان این حوزه گله شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز