خبرگزاری کار ایران

اعضای هیأت انتخاب دومین جشنواره فیلم «زمین» معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۱۴۲

دومین دوره جشنواره فیلم‌های توسعه پایدار «زمین»، اعضاء هیأت انتخاب خود را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم زمین، شهاب‌الدین عادل، فرزاد توحیدی و مزدک میررمضانی با حکم فرهاد توحیدی دبیر جشنواره، عهده‌دار انتخاب فیلم‌های دومین دوره این رویداد شدند. جشنواره بین‌المللی فیلم زمین با هدف ترویج و بومی‌سازی مفاهیم توسعه پایدار و همچنین معرفی آثار شاخص سینمایی مرتبط، با همکاری متخصصین، هنرمندان و سازمان‌های مردم‌نهاد برگزار خواهد شد. 

شهاب‌الدین عادل مستندساز، پژوهشگر، استاد سینما و عکاسی و عضو هیأت علمی دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر است. او طی سال‌های ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۳ و همچنین از سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۰ ریاست دانشکده سینما تئاتر را بر عهده داشت. عادل از اعضای هیأت مؤسس انجمن مدرسان سینمای ایران و انجمن عکاسان سینمای ایران و عضو انجمن مستندسازان سینمای ایران بوده و تاکنون چندین نمایشگاه عکس انفرادی و گروهی برگزار کرده‌ است. او دانش‌آموخته مقطع کارشناسی در رشته سینما از دانشکده هنرهای دراماتیک و مقطع کارشناسی ارشد و دکترای پژوهش هنر از دانشگاه هنر است.

فرزاد توحیدی، مستندساز و پژوهشگر کار خود را از سال ۱۳۵۹ به‌عنوان تدوینگر آغاز کرد. توحیدی سال ۱۳۷۱ اولین مستند خود را ساخت و تاکنون مستندهای بسیاری در تلویزیون و خارج از آن ساخته و جوایز متعددی را از جشنواره‌های داخلی و خارجی دریافت کرده است. او به‌عنوان مستندساز در پروژه‌های متعددی  با سازمان‌های یونیسف، یونسکو و UNFPA همکاری کرده است. توحیدی سابقه عضویت در هیأت‌مدیره انجمن مستندسازان را داشته و از مدیران شبکه نمایش «هاشور» است.

مزدک میررمضانی، کارشناس ارشد مهندسی کشاورزی از دانشکده کشاورزی کرج و کارشناس ارشد مدیریت و سیاست‌گذاری محیط زیست از دانشگاه واخنینگن هلند و مشاور و فعال مدنی حوزه محیط زیست و توسعه پایدار است که سابقه فعالیت در زمینه‌های ارائه خدمات آموزشی، کارشناسی و مشاوره در پروژه‌های ارزیابی اثرات و ارتقاء وضعیت محیط زیستی در طرح‌های صنعتی، توسعه شهری، گردشگری و کشاورزی را داشته و کارشناس و مدیر چند پروژه فیلم‌سازی در مورد توسعه پایدار با همکاری UNDP بوده است. میررمضانی عضو هیأت‌مدیره سازمان مردم‌نهاد انجمن تمدن سبز هنرمندان حامی محیط زیست و از مدیران اصلی دوره‌های پنجم و ششم جشنواره بین‌المللی فیلم سبز و داور جشنواره‌های سبز ایتالیا، پرتغال، فرانسه و آلمان بوده است. 

دومین دوره جشنواره زمین با موضوع محوری «اقتصاد پایدار» از ۱۶ تا ۲۲ مهرماه سال جاری به دبیری فرهاد توحیدی و به صورت برخط و با امکان تماشای رایگان فیلم‌ها برای تمامی ایرانیان، برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز