خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه «بهشت غدیر» دایر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۴۳۷۳

نمایشگاه ۱۲ پرده از روایت «بهشت غدیر» در قالب هنر ایرانی ۲۳ تیرماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی پروژه، نمایشگاهی متشکل از ۱۲ پرده از روایت «بهشت غدیر» در قالب هنر ایرانی همزمان با ایام دهه ولایت از روز پنج شنبه مورخ ۲۳ تیرماه ۱۴۰۱ افتتاح می‌شود. 

در این نمایشگاه که به همت موسسه فرهنگی و هنری «سرو امید» برگزار می‌شود، آثاری از زهرا ایزدی‌پور، مریم گودرزی، محمد نکوییان، امیر محمد سرمدی، محمدعلی نادری و بهنام شیر محمدی به نمایش درخواهد آمد. کلیه این آثار مبتنی بر یک فعالیت علمی با مدیریت حجت‌الاسلام مهدی معماریان خلق شده و مدیریت هنری آن بر عهده عادله سلیمی بوده است.  «سرو امید» در راستای فعالیت‌هایش در حوزه مفاهیم ولایی، اقدام به تهیه این تابلوها کرده که رویکرد متفاوتی به موضوع غدیر خم دارد و ناگفته‌های این رویداد مهم را در قالب هنر ایرانی به تصویر کشیده است. 

هر کدام از این پرده‌ها دارای پیوست‌های هنری و ادبی متفاوتی است و برای هر کدام از آن‌ها توسط محمود حبیبی کسبی ابیات اختصاصی سروده شده و هر پرده توسط مرشد میرزاعلی روایت شده است. 

نگارخانه گنج پنهان واقع در خیابان مجاهدین اسلام، نبش خیابان ایران، بوستان ایران است و عموم علاقمندان می‌توانند تا ۲۷ تیرماه در بازه زمانی ساعت ۱۵ تا ۱۸ از این نمایشگاه متفاوت بازدید به عمل آورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز