خبرگزاری کار ایران

رونمایی از ۱۶ کتاب کودک و نوجوان در روز قلم

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۸۲۶

مراسم رونمایی از ۱۶ کتاب کودک و نوجوان که بهار ۱۴۰۱ و زمستان ۱۴۰۰ منتشر شده‌اند، همزمان با روز قلم از سوی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، محمود برآبادی (نایب رییس این انجمن) در نشست مراسم رونمایی از ۱۶ کتاب کودک و نوجوان، از تداوم و استمرار چنین فعالیت‌هایی در راستای آشنایی بیشتر عموم مردم با آثار این حوزه و ترویج کتابخوانی در گروه سنی کودک و نوجوان خبر داد. 

مجموعه شعر «دیدار در فصل آلبالو» سروده راضیه احمدی، شهرزاد شهرجردی، الهام فرجی، سمانه شجلعی و سمیه آورند و همچنین کتاب شعر «سوگل چه مهربونه، مرتب و نمونه» سروده ثریا کریمی از جمله کتاب‌هایی هستند که در این مراسم معرفی شدند. در بخش ترجمه نیز از «دروازه میراکل» و «مدرسه فوتبال (دوره ۳)» از شهلا انتظاریان و «قلب کوچک دیوانه من» از شیرین صفایی مولوی رونمایی شد. 

«توسعه و ترویج ادبیات کودک» و «خواندنی‌های نوباوگان ایران» آثاری پژوهشی از سیدعلی کاشفی خوانساری، «پایان فصل سرد» گردآوری حوریه حافظیان و «لطایف‌الطوایف» از زهرا سیادت موسوی دیگر آثاری بود که در مراسم رونمایی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان به شرکت‌کنندگان معرفی شد. 

«گریه نکن آقای گاو و نه قصه دیگر» اثر لاله جعفری و دو اثر از معصومه یزدانی با عناوین «فینچول همان مورچه‌ای که می‌خواست داماد ملکه شود» و «سلما همسفری از گنبد خضرا» دیگر آثاری بود که در روز قلم و در بخش رمان کودک معرفی شد. 

در بخش رمان نوجوان نیز از آثاری «چون سفر پر ماجرا» به قلم لیلا دارابی، «جادوک‌های مثلث شیطان» از اعظم سبحانیان و «ماهی، طوطی و شیاطین میان‌رودان» نوشته محمد سرابی رونمایی شد. 

«مادر آفتاب» نوشته مریم کوچکی، «بخشنده‌تر از آفتاب» اثر احمد عربلو و «بانوی قصه من» به قلم مژگان شیخی نیز در این مراسم به مخاطبان آثار حوزه کودک و نوجوان معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز