خبرگزاری کار ایران

آلبوم موسیقی «تیغ و ترانه» رونمایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۹۸۱

آئین رونمایی آلبوم موسیقی «تیغ و ترانه» اثر جدید «هامان» جمعه ۱۰ تیر ماه ۱۴۰۱ ساعت ۲۰ در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، آلبوم موسیقی «تیغ و ترانه» اثر جدید «هامان» در فرهنگسرای اندیشه رونمایی می‌شود. در این برنامه ضمن اجرای زنده قطعاتی از آلبوم و نمایش مستندی از پشت صحنه‌های ضبط آلبوم، آلبوم نقد و بررسی می‌شود.

ارسلان کامکار، علی جعفری پویان، پدرام فریوسفی، مسعود نوروزی، عماد نکویی، کریم قربانی، مهرداد عالمی، ناصر رحیمی، حسن فراهانی، فرشاد شیخی، فیروز ویسانلو و مسعود همایونی از جمله نوازندگانی هستند که در این آلبوم هنرنمایی کرده‌اند.

 آلبوم «تیغ و ترانه»  شامل ۱۰ قطعه موسیقی است که محمدرضا چراغعلی ساخت و تنظیم موسیقی آن را برعهده داشته و ترانه‌ها از سروده‌های «هامان» است. هامان از خوانندگان سبک «پاپ - کلاسیک» است که آواز را زیر نظر محمد نوری و پری زنگنه آموخته است. او در سرودن شعر و ترانه نیز خود را وامدار سیدعلی صالحی می‌داند. 

این مراسم در روز جمعه ۱۰ تیر ماه ۱۴۰۱ ساعت ۲۰ در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود و علاقمندان جهت حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سید خندان، بوستان اندیشه مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز