خبرگزاری کار ایران

در راستای معرفی آثار مکتوب در حوزه ایرانشناسی و گردشگری؛

آئین معرفی کتاب «دُماب» در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۲۶۷

آئین معرفی کتاب «دُماب» نخستین و کامل‌ترین دانشنامه روستای تاریخی دُماب در هفت جلد، تالیف یداله میرزایی به عنوان اثری در حوزۀ ایرانشناسی و مطالعه مناطق ایران در سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، آئین معرفی کتاب «دُماب» تالیف یداله میرزایی و با پژوهش سمیرا میرزایی و شهرداد میرزایی روز چهارشنبه،‌ ساعت ۱۶ در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران سالن قلم برگزار خواهد شد.

موضوعات این اثر پژوهشی شامل فرهنگ و تاریخ دُماب، فرهنگ واژگان دُمابی، سندهای تاریخی دُماب، تبارنامه مردم این روستا بوده و در آخرین جلد از این مجموعه کتاب نفیس پژوهشی نیز سنگ نگاره های پیش از تاریخ در روستای دُماب مورد بررسی و واکاوی قرار گرفته است.

مجموعه هفت جلدی دماب، قابلیت تبدیل شدن به الگویی مناسب برای معرفی شهرها و روستاهای تاریخی سرزمین کهن ایران و کمک به تبادل فرهنگی و توسعه صنعت گردشگری و بومگردی در کشور را دارد.

کتاب «دُماب» مجموعه پژوهش‌هایی درباره فرهنگ و تاریخ روستای دُماب از توابع استان اصفهان است که در هفت جلد و ۲۱۶۳ صفحه به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز