خبرگزاری کار ایران

ادامه تعطیلی موزه‌های تهران برای دومین روز

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۴۲۹

مدیرکل موزه‌ها با اشاره به وضعیت آلودگی هوا، گفت: باتوجه به اعلام تعطیلی تهران از سوی استانداری، امروز چهارشنبه نیز تعطیلی موزه‌های زیر نظر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در استان تهران ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرتضی ادیب‌زاده (مدیرکل موزه‌ها) درخصوص تعطیلی موزه‌های تهران گفت: از روز گذشته سوم خردادماه شاهد افزایش سطح غلظت توده گرد و غبار در تهران و چند شهرستان دیگر بودیم که در نهایت به دلیل قرار گرفتن وضعیت هوای شهرهایی مانند تهران در شرایط ناسالم، استانداری تهران ابلاغیه‌ای منبی بر تعطیلی ادارات صادر کرد.

او ادامه داد: روز گذشته از سال ۱۲ ظهر ادارات و به تبع آن تمام موزه‌های تحت پوشش وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در تهران تعطیل شدند و امروز چهارم خردادماه نیز باتوجه به آنکه توسط استانداری، ادارات، دانشگاه‌ها و مدارس تعطیل اعلام شده‌اند، موزه‌ها نیز تعطیل خواهند بود.

ادیب‌زاده در پاسخ به این سئوال که آیا امکان تمدید تعطیلی موزه‌ها به دلیل آلودگی هوا وجود دارد یا خیر گفت: ادامه این تعطیلی منوط به تصمیمات استانداری دارد و اگر استانداری فردا را نیز تعطیل اعلام کند، تمام موزه‌های تحت پوشش وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز تعطیل خواهند بود. در غیر این صورت فعالیت موزه‌ها به روال عادی ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز