خبرگزاری کار ایران

ایتالیا میزبان هنرمندان ایرانی

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۹۵۶

همخوانی هنری-فرهنگی هنرمندان ایرانی و ایتالیایی در ویچنزا ایتالیا در قالب یک نمایشگاه نقاشی از امروز آغاز به فعالیت خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، موسسه هنری سکو با همکاری موسسه آموزش عالیAntonio Canova و موزه MIIT میزبانی همخوانی هنری-فرهنگی هنرمندان ایرانی و ایتالیایی در ویچنزا ایتالیا (Palazzo Bonin Longare Vicenza) که یکی از باشکوه‌ترین بناهای تاریخی و قصری از لحاظ معماری در این کشور می‌باشد، را برعهده دارند. 

محوریت این رویداد هنری که باحضور ۱۲ هنرمند از ایران برگزار می‌شود، «زن و هنر» بوده و در کنار این رویداد هنری جلسات مطلعاتی مشترکی بین برخی از دانشجویان موسسه آموزش عالی Antonio Canova و برگزار کننده نمایشگاه برگزار می‌شود که موضوعیت آن‌ها مرتبط با جهان فرهنگی و هنری می‌باشد. 

در این رویداد ۲۴ اثر به نمایش عموم گذاشته خواهد شد، که ۱۲ اثر از کشور ایران و ۱۲ اثر از کشور ایتالیا خواهد بود. 

صدف کباری، فرحناز اولیایی، شیرین معیا، ثمینه عامل سیاح، فوژان فرهود، نیلوفر راست گفتار، شهرزاد طاهری، سارا اصلان بیگی، سونیچکا بهروزفر، روحا دباغیان، مهدیس سینکی و کیمیا یاری ۱۲ هنرمند انتخاب شده از سوی موسسه هنری سکو برای شرکت در این رویداد بین المللی می‌باشند. 

این نمایشگاه از امروز، به مدت سه روز (۲۴ تا ۲۶ MAY) در موزه MIIT میزبان علاقمندان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز