خبرگزاری کار ایران

برگزاری نمایشگاه نقاشی «دریای رنگ»

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۳۴۰

نمایشگاه نقاشی «دریای رنگ» به هنرمندی اکرم محمداصلانی تا ۲۱ اردیبهشت ماه در نگارخانه آفرینش نقش برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اشراق، در نمایشگاه «دریای رنگ» ۲۵ اثر با موضوع طبیعت و پرتره با تکنیک رنگ روغن تا ۲۱ اردیبهشت ماه در نگارخانه آفرینش نقش برگزار می‌شود. 

نقاشی تک‌چهره یا نقاشی پرتره از انواع نقاشی است که هدف آن تجسم بصری موضوع است که معمولاً برای مجسم کردن گونه‌های بشری به کاربرده می‌شود. مضاف بر نقاشی نگارگری می‌تواند از طریق دیگر روش‌ها نظیر قل زنی (معمولاً به وسیله تیزاب)، حکاکی سنگی، عکس برداری، تصویر تلویزیونی و رسانه‌های دیجیتال نیز مورد استفاده قرار بگیرد. 

نقاشی با رنگ روغن یکی از زیباترین و پرطرفدارترین سبک‌های نقاشی است، سبکی که با ظهور خود موجب شده تا نقاشی‌های شگفت‌انگیز و بسیار هنرمندانه ای، طراحی و به دنیای هنر وارد شوند. 

علاقمندان جهت بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا تاریخ۲۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۱ تا ۱۸ به نشانی تهران، فلکه دوم تهرانپارس، انتهای خیابان جشنواره، روبروی ایستگاه مترو فرهنگسرا، فرهنگسرای اشراق، نگارخانه آفرینش نقش مراجعه کنند و یا جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۷۷۳۲۶۷۷۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز