خبرگزاری کار ایران

کتاب «قباد شیوا، از میان گفته‌ها و نوشته‌ها» رونمایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۲۲۱

مراسم رونمایی از کتاب «قباد شیوا، از میان گفته‌ها و نوشته‌ها» روز چهارشنبه، هفتم اردیبهشت ماه، در مجموعه فرهنگان فرشته برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی محموعه فرهنگان فرهنگان فرشته؛ کتاب «قباد شیوا از میان گفته‌ها و نوشته‌ها»، از سوی نشر هنر معاصر و بنیاد لاجوردی در زمستان ۱۴۰۰ منتشر شده است. این اثر مجموعه‌ای از مقالات، سخنرانی‌ها‌، یادداشت‌ها‌ و گفتگوها پیرامون زندگی، افکار و آثار قباد شیوا است و گزیده مطالبی که در سال‌های اخیر در رسانه‌های مختلف درباره این گرافیست معاصر، آثار و یا فعالیت‌های او منتشر شده را در یک مجلد گردآوری کرده است.

ناشر، در معرفی این کتاب نوشته است: «بیش از هشت دهه از زندگی پربار قباد شیوا، این گرافیست نوآور ایرانی می‌گذرد. آوازه‌اش جهانی است و از گذر پر فراز و نشیب عمر او، می‌توان سیمای طراح گرافیک صاحب سبکی را دید که هنرمندی خلاق و معلمی سخت‌کوش و اثرگذار است. دشوار است هنرمندی بتواند سالیان متمادی فعالیت حرفه‌ای مستمر داشته باشد، از خلال رویدادهای اجتماعی سهمگین به سلامت بگذرد، به چهره‌ای فرهنگی تبدیل شود و با حفظ انرژی بی‌پایان خود به آفرینش هنری ادامه دهد.

این نشست در ساعت پنج بعدازظهر چهارشنبه هفتم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ با حضور قباد شیوا، توکا ملکی، معراج قنبری و علی دهباشی در کتابفروشی فرهنگان فرشته به نشانی خیابان فیاضی (فرشته)، بعد از چناران، پلاک ۵۰ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز