خبرگزاری کار ایران

معاون سیما از «قندپهلو» بازدید کرد/ ویژه برنامه طنز شبکه آموزش در نوروز ۱۴۰۱

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۰۲۹۴

حمید شاه آبادی معاون سیمای رسانه ملی در بازدید از پشت صحنه برنامه «قندپهلو» گفت که این برنامه در عین فرحبخش بودن، امید آفرین است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی برنامه، حمید شاه آبادی معاون سیمای صداوسیما به پشت صحنه برنامه قندپهلو رفت و در جریان ساخت و ضبط این مجموعه قرار گرفت. 

«قندپهلو» به تهیه کنندگی و کارگردانی امیر قمیشی و با اجرای رضا رفیع در ۹ فصل ساخته شد و شاعران در آن به رقابت پرداختند. 

این مجموعه حالا در آخرین روزهای قرن در حال ضبط است و شاه آبادی در پشت صحنه برنامه در سخنانی بیان کرد: برنامه قندپهلو یک عقبه چندین و چندساله دارد و توانست با خودش چند نسل را همراه کند.

وی اضافه کرد: این برنامه شادی و طرب را برای مخاطبانش به همراه آورده و من فکر می کنم یکی از خلأهای ما در کشور نبود همین جنس از کارهاست. این برنامه در عین فرحبخش بودن، امید آفرین است و در عین حال آموزنده است و موجب بهجت مخاطب می شود. 

شاه آبادی در پایان با آرزوی موفقیت برای عوامل و مخاطبان برنامه یادآور شد: قندپهلو کاری ارزشمند است که در طول چند سال و ۹ دوره ساخته شده و امروز در دوره دهم آن هستیم. مجموعه ای که با تیمی همراه و مخاطبان پیگیر شکل گرفته است. 

این مجموعه هرشب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه آموزش به روی آنتن رفته و تکرار آن ساعت ۱۵ عصر روز بعد پخش میشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز