خبرگزاری کار ایران

جایزه بهترین آهنگ در فستیوال آمستردام به امیرحسین نوری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۹۷۷۴

امیرحسین نوری جایزه فستیوال بین المللی آمستردام را به کودکان جنگ زده کشورهای افغانستان، اوکراین و یمن تقدیم کرد.

به گزارش ایلنا، امیرحسین نوری پس از شرکت در فستیوال بین المللی فیلم آمستردام و دریافت جایزه بهترین آهنگ، جایزه خود را به کودکان جنگ زده کشورهای افغانستان، اوکراین و یمن تقدیم کرد.

این خواننده جایزه بهترین آهنگ را برای اثر «رویای سپید» گرفت که پیش تر جوایز دیگری نیز کسب کرده است.

ترانه سرای این قطعه رضا تبریزی است و آهنگسازی آن توسط امیر حسین نوری انجام شده. گفتنی است این آهنگ توسط ارکستر بهرنگ قدرتی ضبط شده است و نوازندگان مطرحی چون میثم مروستی، پدرام فریوسفی و مسعود همایونی با خواننده این اثر همکاری کرده و مسترینگ آن هم توسط علی رحمانی انجام شده است.

همچنین گروه کُر کودک نامیرا به سرپرستی لیلا نجفی و به رهبری فرهاد هراتی و گروه کُر بزرگسالان مریم اسدی و پریا رباط در این اثر حضور داشته‌اند. مدیر بین المللیِ آهنگِ «رویای سپید» شایگان حلاج بوده و مهشاد مظفری، پوریا امین آبادی و پیام عامری به عنوان مدیران داخلی از دیگر عوامل اجرایی این اثر هستند.

این خواننده چند روز قبل در اعتراض به جنگ، در اقدامی مشابه جوایز جشنواره بین المللی مسکو و جایزه بین المللی آکادمیا آمریکا را به کودکان جنگ زده تقدیم کرده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز