خبرگزاری کار ایران

کارشناسی ۶۱ دستگاه خودرو برای دریافت پلاک تاریخی

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۹۵۳

آخرین جلسه کارگروه شناسایی و صیانت از وسیله‌های نقلیه تاریخی در سال ۱۴۰۰ برگزار و ۴۳ دستگاه خودرو مشمول دریافت پلاک تاریخی شناخته شدند.

به گزارش ایلنا، یکصد و چهلمین جلسه کارگروه شناسایی و صیانت از وسیله‌های نقلیه تاریخی با حضور محمدعلی عرفانی مدیر حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و اعضاء کارگروه شامل نمایندگان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت ورزش و جوانان، سازمان حفاظت از محیط زیست، پلیس راهور ناجا، کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در محل دبیرخانه ستاد شناسایی و صیانت از وسیله‌های نقلیه تاریخی (کانون جهانگردی و اتومبیلرانی) برگزار شد.

در این جلسه که آخرین جلسه کارگروه در قرن جاری بود، تعداد ۶۱ دستگاه از وسیله‌های نقلیه تاریخی مربوط به استان‌های تهران و اصفهان که در نشانی اینترنتی https://icvc.taci.ir/ ثبت نام کرده بودند مورد ارزیابی قرار گرفتند. از این میان پس از انجام بررسی‌های کارشناسی، ۴۳ دستگاه خودرو مورد تأیید قرار گرفته و مشمول دریافت پلاک تاریخی شناخته شدند.

دارندگان و مالکان وسیله‌های نقلیه تاریخی با قدمت حداقل ۳۰ سال و دارای اصالت کالبدی و سلامت فنی، می‌توانند برای ثبت‌نام خودرو در سامانه دریافت پلاک و شناسنامه تاریخی به نشانی اینترنتی www. taci. ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز