خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه انفرادی عکس «کوچه پس کوچه‌ها» برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۴۹۸

کانون عکس اندیشه (فرادید)، نمایشگاه انفرادی عکس «کوچه پس کوچه‌ها» با مجموعه آثاری از مینتا سمیعی در ژانر عکاسی مستند اجتماعی را در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ به صورت مجازی به نمایش خواهد گذاشت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی رویداد، کانون عکس اندیشه (فرادید) در آخرین رویداد مرتبط به حوزه هنرهای تجسمی در سال ۱۴۰۰، اقدام به برگزاری نمایشگاه انفرادی عکس «کوچه پس کوچه ها»؛ مجموعه آثار عکاس جوان اراکی در ژانر عکاسی مستند اجتماعی نموده است. 

مینتا سمیعی، از سال ۱۳۹۷ به عکاسی مشغول است و در ژانرهای مختلفی همچون عکاسی مستند اجتماعی، پرتره و خیابانی طبع آزمایی کرده. 

گفتنی است؛ وی سابقه شرکت در بیش از ۳۰ نمایشگاه ملی و بین‌المللی و کسب جوایز متعدد از جشنواره‌های مختلف داخلی و خارجی را در کارنامه دارد؛ علاوه بر اینکه او هم اکنون عضو کانون عکس اندیشه (فرادید) است. 

کانون عکس اندیشه (فرادید) فرادید، پیش از این، نمایشگاه‌های انفرادی عکس «آوای خیال» حسین خرمشاهی و «ترنم طبیعت» مسعود عطارهادی را به صورت مجازی برپا کرده است. 

آثار مینتا سمیعی، از روز شنبه، ۲۱ اسفند ماه ۱۴۰۰ در سایت رسمی فرهنگسرای اندیشه و صفحه رسمی اینستاگرام کانون عکس اندیشه فرادید به نشانی: @Andisheh. Photo. Club در قالب ویدئو برای علاقمندان به هنر عکاسی به نمایش درخواهد آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز