خبرگزاری کار ایران

کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۴۴۳

با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کاظم نظری مدیر کل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد شد.

به گزارش ایلنا، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی کاظم نظری را به عنوان مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد  معرفی کرد.

در حکم محمدمهدی اسماعلی خطاب به کاظم نظری آمده: نظر به تعهد، توان و تجربیات ارزنده جنابعالی در عرصه‌های فرهنگی و هنری و بنا به پیشنهاد معاون محترم امور هنری به موجب این حکم به سمت «مدیرکل هنرهای نمایشی» منصوب می‌شوید.

هنرهای نمایشی به عنوان هنر بنیادین، نقش بی بدیل در بالندگی سایر رشته های دارد و انتظاار می رود با برنامه‌ریزی دقیق و تعامل سازنده با هنرمندان هنرهای نمایشی، نسبت به توسعه کمی و کیفی آن و همچنین ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و کمک به فعال سازی مراکز کشف و پرورش استعدادهای درخشان نمایش کشور گام‌های موثری بردارید.

مزید توفیق جنابعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی، ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از خداوند  منان خواستارم.

کاظم نظری کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر و دکتری مدیریت رسانه از دانشگاه تهران؛ مدرس و رئیس دانشکده رادیو و تلویزیون دانشگاه صدا و سیما، از سال ۱۳۶۵ با کارگردانی نمایش «دام » فعالیت حرفه‌ای خود در عرصه تئاتر را آغاز کرد. کارگردانی نمایش‌هایی چون سرنوشت اعتیاد/ 1365، دام/ 1366، توکا در قفس/ 1367، خرقه ارغوانی/ 1367، مرگ یزدگرد/ 1369، دلدار/ 1370 (اجرا شده در کلیه شهرهای کشور)، جزیره/ 1372، مستخدم ماشینی/ 1373 را در کارنامه خود داراست.

نظری کارگردانی 40 نمایش را انجام داده است حتا در عرصه بازیگری هم فعال بوده. در فستیوال‌های بین‌المللی تئاتر هم حضور داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز