خبرگزاری کار ایران

صفر تا صد سیر بالینی مبتلایان به اُمیکرون در رادیو سلامت

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۱۰۳

برنامه پاسخگو شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ و ۱۵ از رادیو سلامت پخش می شود و مردم می توانند سئوالات شان را با محوریت سیر بالینی مبتلایان به امیکرون را بپرسند.

به گزارش ایلنا، برنامه پاسخگو شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ و ۱۵ از رادیو سلامت پخش می شود و مردم می توانند سئوالات شان را با محوریت سیر بالینی مبتلایان به امیکرون را بپرسند.

فاطمه بی تقصیر، تهیه کننده برنامه پاسخگو درباره پخش آن از رادیو سلامت توضیح می دهد: با شیوع کرونا در ایران برنامه پاسخگو هر روز صبح ها و عصرها روانه آنتن شد تا بتواند پاسخگوی سئوالات مردم با محوریت سلامت و سویه های جدید کرونا باشد. این برنامه صبح ها ساعت 8 و 15 دقیقه تا 9 روانه آنتن می شود و روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از گروه بهداشت و تندرستی و روزهای یکشنبه و سه شنبه یک هفته در میان از گروه تغذیه پخش می شود. 

وی ادامه می دهد: روز چهارشنبه چهارم اسفند ماه چهار اسفند نشانه ها و سیر بالینی مبتلایان به امیکرون را با حضور دکتر لیلا علوی متخصص عفونی و کارشناس مجری پخش می کنیم. فرزاد محمدی راد هماهنگی، شهناز زره چی ارتباطات است.

هر روز در ابتدای برنامه کارشناس مجری سر فصل برنامه را مطرح می کند و بعد از آن مردم می توانند سئوالاتی که متناسب با سر فصل برنامه دارند، بپرسند و پاسخ هایشان را دریافت کنند. محوریت برنامه سلامت روان و کرونا، سلامت جسم و کرونا و سلامت تغذیه و کرونا است. 

برنامه پاسخگو صبح روز سوم اسفند ماه از گروه تغذیه پخش می شود و موضوع برنامه پویش ترازو است که با حضور دکتر پیام فرح بخش پاسخگوی سئوالات مردم در حوزه تغذیه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز